۲۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است
-
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر
آموزش راه اندازی قابلیت شاپ اینستاگرام (تگ محصولات در اینستاگرام)
یکی از قابلیتهای جذاب و کاربردی اینستاگرام که چند ماهی هست معرفی شده قابلیت تگ محصولاته که شما می تونید برای محصولات فیزیکی خودتون این قابلیت رو فعال کنید کافیه شما یه سایت داشته باشید و داخل سایت محصولاتتونو ارائه داده باشید.شما می تونید عکس محصولاتی که توی سایت موجوده را گرفته و در اینستاگرام بصورت پست منتشر کنید و وقتی کاربر روی این پست شما ضربه می زنه قیمت محصول بهمراه لینک خرید اینترنتی که توی سایت هست بهش نمایش داده بشه و خیلی راحتتر میتونه از سایت شما خرید کنه .
خب برای اینکه آموزش تگ خرید در اینستاگرام رو فعال کنید چند تا نکته است که باید در نظر بگیرید:
1- اینکه حساب شما نباید private باشه و حتما حتما باید حسابتون public باشه.
2- دوم اینکه اکانت شما بعد از اینکه به حالت pubic دراومد باید به حالت business تبدیل بشه.یعنی برای اکانتهای عادی شما نمی تونید تگ محصول فعال کنید.
3- نکته بعدی هم اینه که به فیسبوک رفته و یک حساب کاربری ایجاد کنید .
خب بریم آموزش رو بصورت کاملا مرحله به مرحله دنبال بکنیم:
این صفحه آیدی اینستاگرامه منه شما این بالا سمت راست روی سه خط افقی کلیک کنید. و اینجا روی دکمه setting بزنید.
پایین صفحه که برید گزینه private account رو میتونید ببینید.
اگر حسابتون private هست این دکمه رو خاموش و غیر فعال کنید.
تا حسابتون به حالت public تبدیل بشه. و ok را بزنید.
بعد از این کار باید برید به قسمت switch to business account رو کلیک کنید تا اکانتتون به اکانت business تبدیل بشه.
خب همونطور که می بینید گزینه عوض شد اینجا دیگه به حالت business تبدیل شده اکه یه چند وقتی با حالت بیزینسی کار کردید و خوشتون نیومد شما میتونید اینجا بیایید و مجدد حسابتون را به حالت عادی تبدیل کنید
اوکی مرحله بعدی چی هستش؟
مرحله بعدی اینه که وارد facebook بشید حالا قبل از این کار من یه نمونه از سایتهایی که دارن از این قابلیت استفاده میکنن رو یعنی درواقع تگ به چه صورته خدمتتون بیارم .
Digistyleبه عنوان مثال شما اگه پیج رو اگه مشاهده کنید داره از همین قابلیت استفاده میکنه
خب با توجه به عکس پایین روی بعضی از پستها علامته زنبیل ( یا کیف ) هست که اگه روش بزنم پست باز میشه اگه یکبار دیگه روی پست بزنم اینجا قیمت محصولات رو داره نشون میده
اگه روی هرکدوم از اینا محصولات که تگ اینستاگرام داره بزنم یه صفحه باز میشه که بصورت کاملا شفاف و با جزئیات بیشتر قیمت محصول رو میگه و اشاره میکنه که مثلا این محصول الان تخفیف خورده اسم محصول چیه و اگه بخواهیم این رو بعنوان یک مشتری خرید بکنم کافیه دکمه view on vebsite رو بزنم. اینو که بزنم وارد سایت اینترنتی این فروشگاه میشم و همینجا میتونم افزودن به سبد خرید رو بزنم همینطور که می بینید این کار باعث میشه که فرآیند خرید برای مشتری کاملا سریع و راحت تر بشه خب اگه میخاید شما هم آموزش تگ قیمت را در اینستاگرام یاد بگیرید در ادامه با من همراه باشید
خب و اما موند حساب کاربری توی فیس بوک که قراره تو این بخش خدمتتون آموزش بدم اگه حساب کاربری تو فیس بوک ندارید تشریف ببرید توی سایت فیس بوک ثبت نام کنید و SIGN UP را بزنید و اگر هم از قبل حساب دارید وارد حساب فیس بوکتون بشید من از قبل حساب دارم فقط کافیه وارد حساب فیس بوک خودم بشم .
بعد از اینکه وارد فیس بوک خودتون شدید بالای صفحه سمت راست روی این دکمه که کلیک کنید (مثلث رو به پایین قرار گرفته در بالای صفحه سمت راست) و CREATE PAGE رو انتخاب بکنید .
توی این صفحه میگه که شما صفحه ای که میخایید ایجاد کنید از چه نوعیه؟
برای ایجاد کردن SHOP توی اینستاگرام شما باید حتما گزینه BUSINESS OR BRAND رو انتخاب کنید و GET STARTED رو بزنید و در صفحه بعد شما باید یه اسمی برای این صفحه تون انتخاب کنید من صفحه رو SOCIALONET انتخاب میکنیم و در پایینش هم یک دسته بندی(CATEGORY) برای صفحه تون انتخاب کنید.مثلا من کمپانی لباس رو انتخاب میکنم.
و در باکس بعدی آدرس رو از ما میخاد و یه آدرسی که نیازی هم نیست دقیق باشه وارد میکنیم و مرحله بعد شماره تلفن و کد پستی اجباری نیست که وارد کنیم بعد دکمه CONTINUE رو کلیک می کنیم.
بعد از اینکه این مراحل انجام دادید وارد صفحه ای میشید که می تونید یک عکس رو برای پروفایلتون آپلود کنید. که من این مراحل رو میگذرونم.
زدن دکمه SKIP ... اوکی ما صفحه جدیدمون رو اینجا ایجاد کردیم که می تونید ببینید.
خب این صفحه جدیدی که ساختیم در واقع صفحه BUSINESS شماست اگه اینجا یه بار دیگه (مثلث رو به پایین بالا گوشه سمت راست) کلیک کنید شما صفحه اصلی فیسبوک رو می بیینید و همچنین صفحه ای که ما الان ایجاد کردیم و الان وارد این صفحه فعلی میشیم. خب بالا سمت راست روی دکمه SETTING کلیک بکنید و در صفحه باز شده از بین گزینه ها گزینه TEMPLATES AND TABS رو کلیک کنید .
همونظور که می بینید گزینه CURRENT TEMPLATE روی حالت استاندارد قرار داره روی دکمه EDIT کلیک کنید و گزینه SHOPPING رو انتخاب بکنید. و روی VIEW DETALS کلیک کنید.
یه سری توضیحات داره که کاری نداریم و گزینه APPLY TEMPLATE رو کلیک می کنیم که یه پیغامی میده که میگه مطمئن هستی میخای صفحه تو به حالت SHOPPING در بیاری OK رو میزنم.خب چند لحظه صبر می کنم تا صفحه برای من تغییر وضعیت بده و به حالت SHOPPING در بیاد.
بعد از این که این اتفاق افتاد بالا سمت چپ روی قسمت PAGE کلیک بکنید پیجم که همون پیج SHOPPING مون هست . الان این پیجه به صورت SHOPPING در اومده که کافیه روی گزینه SEE MORE کلیک کنیم و گزینه SHOP رو انتخاب کنیم همونطور که می بینید الان صفحه BUSINESS من ساخته شده اینجا برای تنظیم فروشگاه شما باید I AGREE رو برای قبول قوانینش بزنید و بعدش روی CONTINUE کلیک بکنید.
خب در صفحه بعدهم باید گزینه CHECK OUT ON ANOTHER WEBSITE رو بزنید و CONTINUE بزنید ، قسمت آخرم که باید گزینه SAVE رو بزنید برای ذخیره تغییرات .
- دقت کنید که در قسمت انتخاب واحد پولی گزینه ریال یا تومان وجود نداره.(اما شما می تونید از واحد پول قزاقستان که با حرف T نشون داده میشه استفاده کنید.)
همونطور که می بینید الان قسمت فروشگاه یا SHOP حساب فیس بوک من ایجاد شد ، ما تقریبا 90 درصد کارو انجام دادیم فقط اینجا کافیه که ADD PRODUCT رو بزنیم
روی این گزینه که کلیک کنیم میتونیم محصولات فروشگاهمونو تعریف کنیم. روی قسمت ADD PRODUCT که بزنیم صفحه جدید باز میشه که باید عکس محصولمونو انتخاب کنیم
SELECT FILE رو انتخاب میکنیم و عکس یکی از محصولات فروشگاهمو انتخاب می کنم و فایل رو آپلود میکنم و بعد از اینکه آپلود شد روی دکمه USE PHOTO کلیک می کنم.
- خب الان عکس محصولم هست و میتونم عکس دیگه ای هم انتخاب بکنم و یا میتونم فیلم هم انتخاب بکنم. (مرحله ی یک در تصویر)
- بعد یه اسم برای محصولمون انتخاب می کنم (مرحله ی دوم در تصویر)
- در قسمت بعد قیمت محصولمون رو انتخاب می کنم (مرحله ی سوم در تصویر)
- یه قسمتی در پایین هم داره به اسم describtion که شما می تونید یه توضیحی برای محصولتون بنویسید (مرحله ی چهارم در تصویر)
- در قسمت دیگه هم آدرس سایتتون رو بنویسید که به صفحه خرید این محصول در سایتتون لینک بشه. (مرحله ی پنجم در تصویر)
و در انتها گزینهSAVE رو می زنیم و در صفحه بعد به ما میگه که شما اولین محصولتون رو انتخاب کردید،اگه محصولاتتون بیشتر هستش می تونید محصولاتتون رو با کلیک بر دکمه ADD PRODUCT بزنید و محصولاتتون رو یکی یکی اینجا تعریف کنید
از کجا بفهمم قابلیت تگ خرید در اینستاگرام برای حسابم ایجاد شده است؟
بعد از گذشت سه روز تا یکماه در صورت انجام صحیح مراحل ذکر شده اینستاگرام با یک نوتیفیکیشن مانند نوتیفیکیشن زیر شما را از فعال شدن دکمه خرید اینستاگرام آگاه میکنه.
برای شروع روی دکمه Get Started ضربه بزنید. و بعدش وارد قسمت تنظیمات بشید و گزینه shoping را فعال کنید مانند گیفت پایین :
حالا کافیه اقدام به گذاشتن پست جدید در اینستاگرام کنید بعد از انتخاب عکس همانطور که در تصویر پایین میبینید گزینه ی Add Tag رو بزنید و ....تمام
نکات تکمیلی
- شما یکی یکی محصولاتون رو تعریف می کنید. بعد از اینکه تعریف کردید باید بین سه روز تا یکماه منتظر بمونید تا اینستاگرام وضعیت سایت شما رو بررسی کنه وضعیت این لینک ها رو بررسی کنه اگه تایید بشه اجازه این رو میده که محصولاتتون رو از طریق اینستاگرام منتشر کنید یه بحث دیگه می مونه و اینکه شما باید بیایید حتما حساب فیس خودتون رو توی اینستاگرام فعال کنید
- دقت کنید که در قسمت انتخاب واحد پولی گزینه ریال یا تومان وجود نداره.(اما شما می تونید از واحد پول قزاقستان که با حرف T نشون داده میشه استفاده کنید.)
- دقت کنید که شما باید برای شروع حداقل 9 محصول رو برای پیجتون تغریف کرده باشید.
۱۸۳ omid eo -
۱۷ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۲۵ ۰ نظر
تفاوت های فالوور واقعی و فالوور فیک در چیست؟کدام روش به پیج اینستاگرام ما کمک خواهد کرد که سریع تر به اهداف خود برسیم!
فالوور فیک چیست؟
سیستم های افزایش فالوور جهانی و ایرانی که اکثر سایت ها و اپلیکیشن های موجود در حال فروش به کاربران هست و در کمترین زمان با سرعت زیاد فالوور به پیج کاربر خریدار اضافه میشود فالوور فیک گویند
افزایش فالوور فیک به چه صورت است؟
- توسط سیستم های خاص تعداد زیادی از پیج های اینستاگرامی با پروفایل و عکس و بیو راه اندازی میشود که کاربر فکر میکند این پیج ها واقعی هستن در صورتی که این پیج ها فیک و توسط یه سیستم ساخته شده اند که اکثرا این خدمات را سایت های خارج از کشور انجام میدهند که توسط سایت های تبلیغاتی در ایران به کاربران فروخته میشود.
- روشی بعدی اپلکیشن هایی که در ایران در حال فعالیت هستن این اپلیکیشن ها با فالو و لایک در برنامه به کاربران سکه میدهد و شما میتوانید سکه های جمع شده را برای جذب فالوو یا لایک خود استفاده کنید و این هم در نظر بگیرید که این اپلکیشن ها امکان بلاک شدن و حتی دیسیبل شدن کاربران میشود و در مجموع شما فالوور هایی که جذب میکنید فقط به خاطر بدست اوردن سکه در برنامه میباشد و بعد از جذب سکه مجدد پیچ شما رو انفالو میکنن.
مزیت افزایش فالوور فیک
در کمترین زمان ممکن فالوور زیادی برای پیج های شما جذب میشود
کسی رو فالو و لایک نمیکنید
معایب افزایش فالوور فیک
احتمال ریزش فالوور وجود دارد چون اینستاگرام کاربران فیک را شناسایی میکند و آنها را حذف میکند
هزینه که میکنید بعد مدتی ممکن است سوخت شود
باید همیشه لایک بخرید تا تناسب فالوور هایی که دارید با لایک یکی باشد
بازخورد جهت جذب مشتری نسبت به ربات اینستاگرام ندارد چون فالوو های و لایک ها جنبه نمایشی دارند.
برخی از سایت های خرید فالوور
سایت digi-follower.com
برای خرید از این سایت ابتدا پکیج فالوور ایرانی 1000 عدد به مبلغ 21000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای انتخاب محصول نشان داده می شود که مجددا باید بسته مورد نظر خود و تعداد آن را انتخاب نمایید که امکان اشتباه کاربر در انتخاب محصول در این برگه وجود دارد.
تنوع بستهها و قیمت آنها مناسب بوده و از نظر قیمت می توانید همین تعداد فالوور را در پکیج فالوور ارزان به قیمت 6500 تومان خریداری نمایید.
بعد از خرید از سایت تنها یک صفحه تشکر نشان داده شد و صفحه فاکتور خرید نشان داده نشد.
طبق اعلام سایت سفارش بعد از 2 تا 48 ساعت اجرا خواهد شد. اجرای سفارش بلافاصله آغاز شد و تا حدود 650 فالوور متوقف شد.
پشتیبانی از طریق تلگرام میسر می باشد که در مدت زمان مناسب پاسخگو بودند و پس از تماس، سفارش را بطور کامل انجام شد و حدود 1100 فالوور اضافه شد.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که از این تعداد حدود 10% فالوور واقعی بوده که مسلما فالوورهای غیر واقعی ارزش اقتصادی نخواهند داشت. ریزش فالوور منطقی بوده و سفارش بصورت کامل انجام شد.
سایت highfollower.com
این سایت خدمات افزایش فالوور را بوسیله ربات ارائه میدهد و در واقع نباید در این مقایسه قرار می گرفت ولی بدلیل وجود لینک در رتبه بالای صفحه اول بررسی گردید
برای خرید از این سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام نمائید. پکیج فالوور ایرانی 1000 عدد به مبلغ 22000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول به صفحه پرداخت هدایت می شود و پس از خرید مجددا به صفحهای شامل اطلاعات تراکنش و انتخاب نوع سفارش هدایت خواهید شد. تمامی مراحل ثبت نام و ثبت سفارش از طریق پیامک نیز به اطلاع کاربر خواهد رسید.
تنوع بستهها از نظر تعداد فالوور مناسب است ولی از لحاظ قیمت نسبت به سایتهای خرید فالوور دارای قیمت بالاتر و تنوع قیمتی کمتر می باشد. البته باید به این نکته توجه نمود که افزایش فالوور در این روش هدفمندتر از خرید مستقیم فالوور می باشد.
برای استفاده از امکانات سایت نیاز به اضافه کردن پیج اینستاگرام و وارد کردن پسورد میباشد.
پشتیبانی از طریق ارسال تیکت و یا تماس تلفنی امکان پذیر است. به تیکت ارسالی بعد از 6 ساعت پاسخی داده نشد و زمان انتظار برای پاسخگویی تلفنی بسیار زیاد می باشد. پشتیبانی تلگرامی بعد از چند ساعت پاسخ داده شد و مشکل رفع گردید. زمان پاسخ به درخواست پشتیبانی زیاد میباشد.
سایت iranigram.com
برای خرید از این سایت ابتدا پکیج فالوور ایرانی 1000 عدد به مبلغ 11000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن آیدی اینستاگرام ، شماره تلفن و کد تایید نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. مراحل ثبت نام و ثبت سفارش از طریق پیامک نیز به اطلاع کاربر می رسد. تنوع بستهها و قیمت آنها مناسب بوده و از نظر قیمت می توانید همین تعداد فالوور را در پکیج سرور 1 به قیمت 8000 تومان خریداری نمایید و نسبت به سایتهای مشابه قیمت بالاتری دارد.
بعد از خرید از سایت کد پیگیری و نوع سرویس انتخابی نمایش داده میشود.
طبق اعلام سایت برای سرور 1 بعد از 5 دقیقه و برای سرور 2 بعد از 1 دقیقه آغاز می شود. اجرای سفارش بلافاصله آغاز شد و در حدود 800 فالور متوقف شد.
پشتیبانی از طریق ارسال تیکت در سایت امکان پذیر بوده و در پنل کاربری علاوه بر امکان ارسال تیکت ، مشاهده سفارشات ، کیف پول و … وجود دارد. تا زمان تهیه این گزارش پاسخی دریافت نشد و پس از حصول نتیجه این گزارش بروزرسانی می گردد.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که تعداد زیادی از فالوورها حتی عکس پروفایل نداشتند و درصد فالوورهای واقعی بسیار اندک می باشند. بر خلاف قیمت متعادل در این پکیج شما تنها باید به افزایش عددی و نه کیفی تعداد فالوورها اکتفا کنید.
سایت owjgraphic.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور اینستاگرام به مبلغ 5500 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن نام ، آیدی اینستاگرام ، شماره تلفن و ایمیل نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید.
از لحاظ تنوع بستهها صفحهای مملو از پیشنهادهای خرید فالوور ، لایک و … را مشاهده می کنید و از لحاظ هزینه دارای پایین ترین قیمت می باشد.
بعد از خرید از سایت کد پیگیری و نوع سرویس انتخابی نمایش داده میشود.
طبق اعلام سایت سفارش بصورت آنی و یا با 15 دقیقه تاخیر آغاز می شود. اجرای سفارش بلافاصله آغاز شد و بیشتر از 1500 فالوور اضافه شد.
پشتیبانی از طریق تماس تلفنی ، پیامک و یا تلگرام امکان پذیر می باشد. پشتیبانی تلگرام بعد از 24 ساعت پاسخگو نبودند و حتی پیام ارسالی دیده نشده بود.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که با توجه به قیمت مناسب تعداد فالورهایی که واقعی بوده و یا واقعی به نظر می رسند بیشتر از 15% می باشد. ریزش فالوور تا 24 ساعت بعد در حدود 50 فالوور بود.
سایت followerirani.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور ایرانی درجه 3 به مبلغ 9900 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن نام ، آیدی اینستاگرام و شماره تلفن نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. پس از پرداخت فاکتور پرداخت نمایش داده می شود که باید از آن عکس تهیه کنید و برای شروع سفارش عکس فاکتور را به شماره تلگرام پشتیبانی ارسال نمایید.
از لحاظ تنوع بستهها سه نوع با عناوین درجه 3 ، درجه 2 و درجه 1 وجود دارد که بسته درجه 2 برای 1000 فالوور 19000 تومان قیمت گذاری شده است. از لحاظ قیمت حتی در پکیج درجه 3 در میان سایتهای با قیمت بالا قرار میگیرد.
بعد از ارسال عکس فاکتور به تلگرام شروع پروژه با 12 ساعت تاخیر آغاز شد و بعد از اضافه شدن 10 فالوور متوقف شد. پس از تماس با پشتیبانی مجددا اجرای سفارش شروع شده و تا حدود 730 فالوور مجددا متوقف شد.
پشتیبانی از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد. از طریق پیام صوتی اعلام شد که سرور دارای مشکل بوده و پس از رفع مشکل اجرای پروژه ادامه می یابد که تا زمان تهیه این گزارش پس از یک روز اقدامی صورت نگرفت.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که تعداد فالوورهای واقعی با توجه به پکیچ انتخاب شده حدود 5 درصد بود.
سایت irfollower.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور ایرانی به مبلغ 6800 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن آیدی اینستاگرام و شماره تلفن و ایمیل نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. پس از پرداخت فاکتور پرداخت به همراه کد رهگیری و مشخصات سفارش نمایش داده می شود.
اجرای پروژه بلافاصله آغاز نشده و طبق گفته پشتیبانی یک روز زمان برای اجرای سفارش مورد نیاز می باشد. اجرای پروژه بعد از چند ساعت شروع شده و طی مدت یک روز بتدریج فالوورها اضافه شد.
تعداد حدود 1200 فالوئر طی مدت زمان اعلام شده به تدریج و با روندی متعادل اضافه شد و درصد افراد واقعی به نسبت سایر رقبا بیشتر میباشد و ریزش فالوور نیز متعادل بود.
تنوع بستهها از نظر تعداد فالوور خوب ساماندهی شده و از نظر قیمت نیز در میان سایتهای ارزان قیمت قرار می گیرد.
پشتیبانی از طریق تلگرام امکان پذیر بوده و امکان رهگیری سفارشات در سایت وجود دارد. پشتیبانی تلگرام پاسخگو بودند.
تعداد 50 فالوور بصورت تصادفی از میان فالوورهای اضافه شده انتخاب شد که تعداد فالوورهای واقعی به نسبت سایر پکیج های مشابه در این گزارش بیشتر بوده و در حدود 25% از نمونه انتخاب شده فالوورهای واقعی بودند.
سایت followermax.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور ایرانی به مبلغ 10000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول پس از وارد کردن آیدی اینستاگرام و شماره تلفن به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. پس از پرداخت صفحه تشکر ظاهر شده و فاکتور پرداخت نشان داده نمی شود.
اجرای پروژه بعد از چند دقیقه شروع اما روند افزایش فالوئر بسیار کندتر از سایتهای مشابه بوده و بعد از حدود 12 ساعت تنها حدود 200 فالوور اضافه شد.
روند افزایش فالوور در طی مدت حدود 2 روز ادامه یافت و تا 800 فالوور متوقف شد.
در تنوع بستهها از نظر تعداد فالوور ، پکیج با تعداد کم وجود ندارد و کمترین تعداد فالوور 1000 نفر می باشد و از نظر قیمت نیز در میان سایتهای با قیمت بالا قرار می گیرد.
پشتیبانی از طریق تماس تلفنی ، ایمیل و یا واتس اپ امکان پذیر می باشد. پاسخ به درخواست پشتیبانی در زمان مناسب داده شد ولی تغییری در روند اضافه شدن فالوورها دیده نشد.
تعداد 50 فالوور بصورت تصادفی انتخاب شد که تعداد فالوورهای واقعی با توجه به پکیچ انتخاب شده حدود 4 درصد بود.
فالوور واقعی چیست؟
فالوور واقعی به فالوور هایی در اینستاگرام گفته میشود که وجود حقیقی دارند و کاملا کاربرای فعالی هستند.
روش های افزایش فالوور واقعی
- استفاده از ربات اینستاگرام
- تبلیغات
استفاده از ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام همانند یک کاربر معمولی اینستاگرام دیگر کاربران اینستاگرام را که شما در پیج های هدف تنظیم کرده اید ، را فالو میکند که این کار باعث بالا رفتن فالوینگ های شما میشود اما یه خوبی که دارد بعد از فالو کردن ، ربات پست های کاربر را لایک کرده و کامنت میگذارد که این باعث می شود که ربات یک کاربر آنلاین و واقعی به حساب رود و کاربر که فالو شده ترغیب شده و به شما فالوبک بدهد که این کار باعث بالا رفتن فالوورهای پیج شما می شود
در حال حاضر تنها ربات فعالی که در ایران توانستیم پیدا کنیم، ربات اینستاگرام کاربر مجازی است
سیستم ربات اینستاگرام کاربر مجازی میتواند فالوور های واقعی فعال از هر شهر و هدفی که بخواهید برای شما کاربران جذب کند
فواید جذب فالوور های واقعی توسط ربات اینستاگرام کاربر مجازی
فالوور هایی که جذب میشوند به دلخواه پیج اینستاگرام شما رو فالو و لایک میکنند
شما میتوانید جذب فالوور ها را تفکیک کنید که از چه شهری، هشتگ، و چه پیجی و حتی تفکیک جنسیت هم داشته باشید
کل ساعت روز و شب در حال معرفی شدن به کاربران هدفمند خود هستید
باعث رونق بخشید صفحه و کسب و کار شما خواهد شد
فالوور هایی که جذب کرده اید در پیج شما باقی خواهند ماند چون به دلخواه شما رو فالو کرده اند
آینده نگری کرده اید و در ایند میتوانید محصولات و یا کار خود را به کاربران جذب شده بصورت رایگان در پیج خود تبلیغ کنید
باعث بالا اومدن در سرچ اینستاگرام میشود
افزایش فالوور اینستاگرام واقعی باعث بالا رفتن لایک ها و کامنت های پست شما میشود
و...
برای استفاده از خدمات ربات اینستاگرام کاربر مجازی
آدرس صفحه توضیحات در وبسایت سازنده:
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی
دارای نسخه آزمایشی میباشد و میتوانید اول آنرا امتحان کنید بعد نسخه کامل آنرا دریافت کنید.
در صورتی که شما هم با این نوع ربات ها برخورد داشتید لطفا در قسمت کامنت ها معرفی بفرمایید تا همه عزیزان بتوانند از آن بهره ببرند.
تبلیغات
تبلیغات در همه چیز حرف اول را می زند اما در اینستاگرام این طور نیست . تبلیغات اینستاگرام به گونه هست که باید فعال باشید و پست های جذابی داشته باشید وگرنه هیچ تاثیری در جذب فالور برای شما نخواهد داشت .
۲۲۸ omid eo -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر
همانطور که می دانید این مقاله در خصوص آموزش تبلیغات در اینستاگرام است و ما اصول تبلیغات در اینستاگرام را بررسی کردیم. حال وقت آن رسیده است که به معرفی روش های تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم :
1.افزایش فالوو
اولین راهی که به ذهن هرکسی ممکن است خطور کند این است که فالوور پیج خود را افزایش دهید ، با روال طبیعی ممکن است کمی طولانی شود و این که افراد پیج شما را پیدا و آن را فالوو کنند ، مسلما نیازمند مدت زمان زیادی است . اما برخی از شرکت ها و سایت ها ، سرویس افزایش فالوور ارائه می کنند که با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید آنها را پیدا کنید و یک پنل را با توجه به نیاز خود سفارش دهید. مقاله 11 روش افزایش فالوور اینستاگرام را مطالعه نمایید .
2. استفاده از ربات ها و پنل های ارسال انبوه تبلیغات
روش جالب و موثر دیگر استفاده از ربات ها و پنل های ارسال انبوه تبلیغات است ، این روش تبلیغ در اینستاگرام ، موضوعاتی چون سن ، محدوده سنی ، محدوده جغرافیایی ، جنسیت و ... را در نظر می گیرد. حدود 30 متن را می توانید به صورت کامنت ، دایرکت و لایک برای صفحاتی که شما تعیین کرده اید به طور خودکار ارسال می شوند و کاربران هم با تپ کردن روی آن وارد پیج شما شده و در صورت تمایل آن را دنبال خواهند کرد.
3.تبلیغات لینک دار در استوری
همانطور که می دانید هر چند وقت امکان جدیدی به استوری اینستاگرام اضافه می شود ، امکان مشاهده آرشیو استوری ها ، امکان درج لینک در استوری و ... با این روش شما می توانید در استوری های خود لینکی درج کنید که مخاطبین با مشاهده استوری های شما وارد لینک داده شده بشوند و آن را در صورت تمایل فالو کنند.
4. تبلیغات در صفحه های مشهور
صفحات محبوب و مشهور که فالور زیادی دارند ، حتما از درج آگهی های تبلیغاتی شما استقبال می کنند ، برای همین منظور می توانید محبوب ترین پیج ها را پیدا کرده و یک آگهی خوب و با کیفیت تهیه کرده و از آنها بخواهید برای شما تبلیغ کنند ، این روش باعث افزایش اعتماد و کسب شهرت شما نیز خواهد شد.
5. ثبت لینک صفحه اینستاگرام در سایت های و رسانه های اجتماعی
سایت ها و رسانه های اجتماعی دیگر هم که مخاطبیت خاص خود را دارند با مشاهده لینک صفحه اینستاگرام شما از آن استقبال خواهند کرد ، مثلا در کانال ها یا گروه های تلگرام و ... برای انجام این کار نیز شرکت ها و مراکزی وجود دارد که می توانند این خدمات را به طور مثال در کانال های معروف تلگرامی و ... انجام دهند.
۳۲۲ omid eo -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۰۹ ۰ نظر
همانطور که می دانید تبلیغات هم مانند خیلی از فعالیت های اجتماعی اصول و روشی دارد ، ما در این بخش از مقاله می خواهیم به معرفی اصول تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم.
تبلیغ در اینستاگرام به سه روش انجام می شود :
تبلیغات ویدئویی : این مدل تبلیغات باعث اثرگذاری بیشتر روی مخاطب می شود زیرا می تواند هم نوع فعالیت یا محصول شما را به طور کامل ببیند و هم صدا را بشنود . در حال حاضر شما می توانید ویدئوهایی با مدت زمان 1 دقیقه و به صورت افقی به اشتراک بگذارید.
تبلیغات تصویری : این مدل تبلیغات هم یک عکس از موضوع مورد نظر تهیه کرده و روی تصویر توضیحاتی درج می شود و به طور مثال شماره تماس یا ایمیل شخص یا شرکت هم جهت کسب اطلاعات بیشتر ، خرید یا همکاری آورده می شود.
تبلیغات چرخشی : این مدل تبلیغات هم در صفحات اینستاگرام به وفور به چشم می خورد. در این مدل از مخاطب خواسته می شود که ورق بزنند و تصاویر بیشتر یا ویدئو را در صفحات بعدی مشاهده کنند. این مدل تبلیغات در پایین تصاویر چند نقطه دارد که با کشیدن صفحه به سمت راست یا چپ می توانید سایر تصاویر را مشاهده کنید.
حال که با مدل های تبلیغ در اینستاگرام آشنا شدیم ، می خواهیم اصول تبلیغات در اینستاگرام را بررسی کنیم.
1.نوشته های درون عکس را کمتر کنید.
درست است که شما برای تبلیغات هزینه زیادی کرده اید و به دنبال این هستید که به طور کامل نوع فعالیت و یا محصولات تان را به مخاطبین معرفی کنید ، اما بهتر است بدانید هرچه نوشته و در اصطلاح شلوغی تصاویر شما کمتر باشد ، مخاطب بیشتری را به خود جذب می کند ، بهتر است نوشته های درون عکس را کم و کمتر کنید ، و مثلا به جای نوشتن همه توضیحات وب سایت تان را درج کنید. سعی کنید کل نوشته هایتان حدود 40 کاراکتر باشد.
2.تصاویر اصلی و با کیفیت تهیه کنید.
از آنجایی که بیشتر تبلیغات شما تنها با مشاهده تصاویر شما منجر خرید اینترنتی می شود ، باید تصاویر واقعی از محصولات و نمونه کارها تهیه شود به طوری که مخاطب بتواند هم جزئیات را در تصویر ببیند و هم اعتماد او نسبت به محصول جذب شود . برخی از سایت های اینترنتی تصاویر بی کیفیت و یا غیر واقعی از محصول می گذارند و مشتریان پس از تحویل گرفتن محصول متوجه می شوند که محصول با عکس مندرج در تبلیغ تفاوت دارد.
3.تبلیغات را ابتدا به صورت آزمایشی انجام دهید.
آزمون و خطا در هر چیزی سودمند است ، علی الخصوص تبلیغات ، زیرا هزینه زیاد بدون گرفتن نتیجه هنر نیست ! ابتدا باید از حجم کم تبلیغات شروع کنید و فیدبک آن را بسنجید ، چنانچه با در نظر گرفتن مدت زمان و حجم تبلیغات نتیجه دلخواه را دریافت کردید ، تبلیغات خود را گسترش دهید و برند سازی کنید. هم چنین استفاده از این آزمون به شما کمک میکند تا نقاط ضعف و قوت کار خود را متوجه شوید و بتوانید تبلیغات موثر در اینستاگرام داشته باشید.
4. برای نگه داشتن مخاطب و ادامه کار دکمه ای طراحی و تعبیه کنید.
حتما عباراتی مانند ، برای سفارش محصول به پی وی مراجعه کنید ، برای دیدن محصولات بیشتر به ادمین پیغام دهید و ... را در انتهای تبلیغات اینستاگرام مشاهده کرده اید ، این عبارات تاثیر زیادی روی مخاطب ندارد ، بهتر است برای جذب کردن مخاطبین ، دکمه هایی تعبیه کنید که با تپ کردن روی آن ، مشتری به مسیر دلخواه شما هدایت شود و نیازی به سر زدن به پیج های مختلف نباشد.
5.از هشتگ استفاده کنید.
بهترین روش جستجو کردن در اینستاگرام ، استفاده از هشتگ است ، پس بنابراین در انتهای تبلیغات خود هشتگ هایی در ارتباط با موضوع تان ایجاد کنید ، مثلا اگر شما فروشنده سیسمونی هستید ، عباراتی مانند # سیسمونی_پسرانه ، # سیسمونی_دخترانه ، # سیسمونی_شیک و ... به شما کمک میکند تا مشتریان زیادی به پیج شما هدایت شده و محصولاتتان را مشاهده کنند.
6. لینک ها را امتحان کنید.
اگر می خواهید در ادامه تبلیغات تان مخاطبین را به لینک های خاصی هدایت کنید حتما لینک ها را در دستگاه های مختلف ، موبایل ، تبلت و ... امتحان کنید . زیرا گاهی اوقات ورود به لینک ها داده شده با پیغام خطای 404 Not Found و ... مواجه می شود و یا گاهی لینک با صفحه موبایل همخوانی ندارد و مخاطب برای خواندن یک خط به طور مثال مجبور است بارها روی صفحه اسکرول کند. اگر لینک شما این گونه است آن را حتما اصلاح کنید زیرا حوصله مخاطبان شما کمتر از اینهاست ... ( توصیه می کنیم مقاله قراردادن لینک در اینستاگرام را مطالعه نمایید )
7. به کامنت ها توجه کنید.
بهترین راه جلب اعتماد مشتریان اهمیت دادن به سوالات آنها و نظراتشان است. اگر در کامنت ها از شما سوالاتی پرسیده شده است ، آن را با دقت و حوصله جواب دهید ، زیرا مشتریان نیز برای نوشتن نظرات و سوالات خود وقت گذاشته اند و منتظر دریافت پاسخ از شما هستند و عدم اهمیت به آنها نتایج خوبی را برای شما به همراه نمی آورد. اگر افراد در کامنتی از شما تشکر یا انتقاد کرده ، حتما با یک پاسخ مناسب و مودبانه ، آنها را دلگرم کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. دقت داشته باشید که نظرات درست و منطقی بهترین راه رشد شما است.
8. تفاوت های بین اینستاگرام و فیس بوک را بشناسید.
هرچند اینستاگرام به فیس بوک تعلق دارد اما این دو شبکه اجتماعی تفاوت های زیادی با هم دارند و تبلیغات در آنها یکسان نیست. زیرا مخاطبان و رفتارهای آنان در این دو با هم تفاوت دارد. هرچند فیس بوک از اینستاگرام قدیمی تر است اما امروزه جوانان بیشتر در اینستاگرام حضور دارند و فعال هستند ، در حالیکه افراد مسن تر جذب فیس بوک می شوند.
زنان در فیس بوک بیشتر از مردان حضور دارند و همچنین وابستگی افراد به اینستاگرام بیشتر از فیس بوک است. پس با توجه به فعالیت تان و انجام یک سری تحقیقات ساده ، تصمیم بگیرید که چه مدل تبلیغاتی را در کدام شبکه اجتماعی قرار دهید تا بتوانید تبلیغات موثر در اینستاگرام داشته باشید.
۱۲۱ omid eo -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۵ ۰ نظر
- تبلیغات استوری اینستاگرام پربازده و بدون ریسک ، در این روش بر اساس تعداد درخواستی، تبلیغ شما در قالب استوری در صفحات منتخب و برتر اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود.
تبلیغات پست ۲۴ ساعته اینستاگرام در پیج های ایرانی پر مخاظب: آگاهی ساز و اطلاع رسان برند، این روش از مرسوم ترین روش های تبلیغات میباشد که مناسب برای اطلاع رسانی و اجرای کمپین های اینستاگرامی میباشد.
تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ افراد با مخاطب بالا : تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار، اعتبار بخشی به برند، افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و کمپین های بازاریابی اینستاگرامی، از کاراییهای این نوع تبلیغات اینستاگرام است.
- استفاده از استوری اینستاگرام جهت تبلیغ خدمات و محصولات
شما می توانید از استوری اینستاگرام جهت تبلیغات در اینستاگرام محصولات و خدمات خود استفاده کنید. چطور؟
- شما می توانید از پیج های پرمخاطب و مرتبط بخواهید تبلیغات شما را در استوری خودشان قرار دهند.
- با بیزینسی کردن پیج و پر کردن اطلاعات تماس و رساندن فالوور به ۱۰ هزار تا می توانید از خاصیت لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنید. در این موقع شما محصولات و خدمات خود را با ارائه لینک در هر استوری می توانید به مشتریان خود معرفی کنید.
استوری یکی از بهترین روشهای تبلیغات در اینستاگرام است. مخصوصا اگر شما قصد داشته باشید تبلیغاتتان را در صفحه های شخصی (اینفلوئنسر مارکتینگ) و بیزینسی انجام دهید. استفاده از استوری برای تبلیغات در اینستاگرام
۹۹ omid eo -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۵ ۰ نظر
۱.در گام استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام خودتون مشخص کنید.
محتوا پایه اصلی استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای پیج اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد، به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید. در اینجا نوع محتوایی که می خواهید تولید کنید از اهمیت بسازایی برخورداراست مثلا تولید محتوا محصول محور ، محتوای فرهنگی محور، ترکیب و ….
محتوای محصول محور: به طور کلی متداول ترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام استراتژی محصول محور است. جلب توجه با محتوای محصول محور، به این معنی است که بیشتر عکسها و ویدیوهایی که ارسال میکنید از محصولات شما هستند. این یک راه ساده برای خرید و فروش در این شبکه اجتماعی است . اساسا، شما به فالور های خود میگویید: “هی! به چیزهای عالی که ما می فروشیم نگاه کنید “با این امید که در مورد خرید آن به اندازه کافی هیجان زده شوند. همانطور که در مثال زیر دیده می شود، حتی یک جلب توجه ساده محصول محور می تواند موفقیت را به وجود آورد.
محتوای فرهنگ محور: گاهی اوقات، محصول شما نه هیجان انگیز است و نه منحصر به فرد است، و نه اینکه برند شما یک برند مشهور است.نباید همیشه به اینستاگرام فقط با هدف کسب درآمد نگاه کنید. اینستاگرام می تواند راهی عالی برای برندسازی و ایجاد هویت برند در رسانه های اجتماعی باشد. شرکت هایی مانند Buffer برای چیزی که میخواهند به دنبال کنندگانشان نشان دهند، کارهای زیادی میکنند.
ترکیب: میتوانید ترکیب متعادلی از دو حالت را داشته باشید. اگر درست این کار را انجام دهید، خواهید دید که شما هنوز میتوانید از یک پیشرفت یکپارچه و انعطاف پذیر اینستاگرامی برخوردار شوید. Lululemon یک مثال خوب از این است. حتی پست های محصولات آنها فرهنگ ورزشکای آنها را نیز نشان می دهد.
بهترین روش برای تولید محتوا که لازمه اش خلاقیت و جذابیت بسیار بالا می باشد تولید محتوا توسط کاربران و مشتریان می باشد مانند گرفتن عکس با محصولات و ….
۲. برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا
هنگامی که استراتژی محتوا را مشخص میکنید، باید یک برنامه داشته باشید. پست های اینستاگرام دیگر به ترتیب زمانی نیستند. در عوض، فاکتور تعامل مهم میشود، پست ها بر روی صفحه ی تازه های کاربران بر اساس محتواهایی از حسابهایی که اغلب با آنها بیشتر ارتباط برقرار می کنند، مرتب میشوند.
ارسال پست به طور مداوم امکان دیده شدن پست ها را افزایش می دهد، که این به دنبال کنندگان فرصت بیشتری برای مشارکت می دهد. همچنین این باعث میشود که شما منبع به روزی باشید، تا افراد را به فالو کردن پیج و لایک کردن پست های خود ترغیب کنید و از آنفالو شدن توسط دنبال کنندگانتان جلوگیری کنید.
از یک ابزار مانند Buffer یا Later استفاده کنید تا پست هایتان را به طور پیش فرض برنامه ریزی کنید. اینگونه به سازنده ی محتوای خود اجازه ی استراحت میدهد زیرا دیگر لازم نیست بلافاصله قبل از پست گذاشتن به عکس گرفتن و ویرایش آن مشغول باشد. این مسئله ویژه برای کسب و کارهای کوچک که مدیر روابط عمومی دیجیتال ندارند، مهم است. در برنامه ریزی برای تولید رعایت یک سری از حداقل ها الزامی می باشد، تعداد پست ها در بازه های زمانی به شما بستگی دارد، اما هرچقدر که هست برنامه ریزی داشته باشید. اگر در یک ماه به اندازه ی ۱۰ پستمحتوا دارید طوری تنظیم کنید که هر ۳ روز یک پست داشته باشید و اینطور نباشد که یک هفته پیوسته پست بگذارید و برای ۲ هفته هیچ پستی نداشته باشید.
اگرچه زمان بندی ارسال پست ها با توجه به الگوریتم فعلی اینستاگرام از اهمیت کمتری برخوردار است اما من همچنان به شما پیشنهاد میکنم که در زمان هایی که بیشترین ارتباطات را دارید بیشتر پست بگذارید. البته این موضوع به بازار هدف شما بستگی دارد. سعی کنید زمان هایی را که بازار هدفتان بیشتر در رسانه های اجتماعی فعال است شناسایی کنید (در ایران بیشترین اتصال به اینترنت در ساعت ۱۱ تا ۱۳ می باشد) و مثل همیشه تا وقتی بهترین نتیجه را بگیرید همچنان آزمایش کنید.
۳.نحوه تولید محتوا در اینستاگرام : بعد از تعیین استراتژی و برنامه ریزی شما باید از آیتم های اصلی در ایجا برای اینستاگرام را بطور کامل بشناسید .
کیفیت، کیفیت، کیفیت: ببینید ، من می دانم – همه نمی توانند یک دوربین عکاسی چند میلیون تومانی یا یک دستگاه نورپردازی حرفه ای داشته باشند. مسئله ای نیست! فقط سعی کنید کیفیت تصاویر و ویدئو های خود را با امکاناتی که در دست دارید بالا ببرید. اسمارت فون های هوشمند به طور کلی برای گرفتن عکس های جذاب، دوربین های مناسبی دارند. فقط عکس ها باید متمرکز شوند و نور خوبی داشته باشند ، این دو با هم باعث میشوند عکسها بهتر به نظر بیایند.
۷۸ omid eo -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۴۵ ۰ نظر
اگر معیارهای مهم مربوط به موفقیت یک کمپین را ارزیابی نکنیم، نمیتوانیم اطمینان داشته باشیم که آن کمپین موفق بوده است.
اما قبل از راهاندازی کمپین باید معیارهای کلیدی که برای تعیین موفقیت بر آنها نظارت میکنید، را تعیین کنید. برای مثال در یک کمپین افزایش آگاهی، باید به نرخ رشد مخاطبین، میزان مشاهده و به اشتراک گذاشتن مطالب توجه داشته باشید.
این موضوع به هدف کمپین شما بستگی دارد. معیارهای مختلفی هستند که میتوانید در شبکههای اجتماعی آنها را استفاده کنید؛ بعلاوه برخی از تحلیلهای اینستاگرام هم مفید و منحصربفرد هستند. بسته به نوع کمپین (مثلاً کمپینهای فروش ویژه یا عرضه محصول جدید) شاید بخواهید مثلاً از طریق لینکهای قابل ردیابی یا کدهای تبلیغاتی، معیارهایی خارج از این پلتفرم را هم دنبال کنید.
حتماً یک خط مبنا مشخص کنید تا بتوانید تاثیرات کمپینتان را به صورت دقیق تعیین کنید.
۸۲ omid eo -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۴۴ ۰ نظر
اگر قصد دارید بیشترین نتیجه را از کمپینهای خودتان بگیرید از تست A/B برای اصلاح استراتژی خودتان استفاده کنید. همزمان چندین تبلیغ مختلف را تست کنید تا این کمپین به صورت خودکار بهترین نسخه را برای شما انتخاب کند.
تقریبا برای تمام اجزای تبلیغ میتوانید از تست A/B استفاده کنید؛ از جمله عکس، متن، چیدمان عناصر، مخاطبین، صفحه لندینگ و غیره. هر یک از این تستها اطلاعات مفیدی درباره عناصری که بهترین عملکرد را دارند، برای شما فراهم خواهند کرد و حجم انبوهی از دادههای کاربردی را در اختیارتان میگذارند که به شما کمک میکنند در کمپین بازاریابی بعدی خودتان به حداکثر میزان موفقیت برسید.
۸۷ omid eo -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۴۳ ۰ نظر
اهداف خودتان را مشخص کنید
برای تولید محتوای ویژهی کمپین برنامه ریزی کنید
از فید و استوری اینستاگرام استفاده کنید.
از تست A/B استفاده کنید
یک حس و جلوه منحصربفرد ایجاد کنید
معیارهای مهم را ارزیابی کنید
با افراد بانفوذ همکاری کنید
برای بودجه برنامه ریزی داشته باشید
به تجربیات خارج از اینستاگرام هم فکر کنید
۸۱ omid eo -
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۴۲ ۰ نظر
کمپینهایی با هدف افزایش آگاهی
طی دوره اجرای این کمپینها، شما سخت تلاش میکنید تا میزان دیده شدن کمپانی، محصولات یا خدمات خودتان را افزایش دهید. برای برندهای نوظهور یا آنهایی که سعی به برقراری ارتباط با مخاطبین جدید دارند، این کمپینها میتواند شامل کمپینهایی جهت به نمایش گذاشتن ویژگیهای خاص، استثنائی و جالب توجه برندشان باشد.کمپینهایی با هدف ایجاد انگیزه
مصرف کنندگان نسل جوان (که بخش عمدهای از کاربران اینستاگرام را تشکیل میدهند) به این که یک کمپانی به غیر از فروش چه اقداماتی انجام میدهد، توجه دارند. این افراد برای اخلاقیات و مسئولیت پذیری اجتماعی برندها اهمیت خاصی قائل هستند.فروش یا تبلیغ
فروش از طریق تبلیغات ویژه اینستاگرام یکی از تاکتیکهای پرکاربرد توسط برندها است. در این کمپینها به کاربران فعال پاداش داده میشود و آنها را تشویق به بازدید از اکانت برند جهت مشاهده کدهای تخفیف و حراجیها میکنند. با توجه به این که در حال حاضر امکان خرید مستقیم از طریق اینستاگرام وجود دارد، احتمال اقدام کاربران پس از مشاهده چنین تبلیغاتی بیشتر هم شده است.اجرای مسابقه در اینستاگرام
اجرای مسابقه در اینستاگرام بسیار مفید و اثربخش است زیرا این مسابقات قدرت زیادی در جذب کاربران و فعالتر شدن آنها دارند. میتوانید بسته به هدف کمپینتان قوانین ویژهای برای ورود به مسابقه وضع کنید. برای مثال از کاربران درخواست کنید یکی از دوستان خودشان را زیر پستهای شما تگ کنند تا از این طریق به فالوورهای جدیدی برسید. همچنین درخواست از کاربران برای ورود به مسابقه از طریق یک فرم روش مفیدی برای جمع آوری لیست ایمیلهای آنهاست.عرضه محصولات جدید
اگر قصد عرضه یک محصول یا سرویس جدید را دارید، میتوانید برای آن یک کمپین ویژه راهاندازی کنید. این کار اشتیاق و هیجان افراد نسبت به محصولات جدید شما را افزایش داده و به شما فرصت میدهد تا برتریهای خودتان و ویژگیهای محصول جدیدتان را به نمایش بگذارید.-
کمپینهایی با هدف تشویق کاربران به تولید محتوا
در کمپینهای ویژهی محتوای تولیدی کاربران (یا به اختصار UGC) شما فالوورها و مشتریان خودتان را تشویق میکنید که با استفاده از یک هشتگ خاص پستهایی در رابطه با محصولات شما منتشر کنند.
۸۰ omid eo
آخرين عناوين
- تشویقی سگ
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
- نقش اینستاگرام در مدیریت بدن زنان
- چطور میشه درصد اینگیجمنت رو بالا برد؟
- نرخ اینگیجمنت پیج اینستاگرام
- پاسخ به دایرکت اینستاگرام از دسکتاپ
- هشتگهای ممنوع اینستاگرام رو بشناسین
- شاپ اینستاگرام (تگ محصولات در اینستاگرام)
- تفاوت فالوور فیک با فالوور واقعی
- معرفی روش های تبلیغات در اینستاگرام
آرشيو
- شهریور ۱۴۰۰ (۱)
- خرداد ۱۳۹۹ (۱)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۴)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱)
- اسفند ۱۳۹۸ (۲۱)