۲۸ مطلب توسط «omid eo» ثبت شده است
-
۲۸ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۴۱ ۰ نظر
تشویقی سگ در واقع به خوراکیها و تنقلات خوشمزهای گفته می شود که هنگام تربیت حیوانات خانگی از آنها استفاده میشود. این خوراکیها اغلب به شکل غذای خشک و بیسکویت بوده و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. بنابراین به جای پرخاش کردن و لگد زدن به سگهای خود هنگام سرپیچی از دستورات، با خرید تشویقی سگ آنها را با این خوراکیهای خوشمزه تشویق به انجام دستورات کنید.
تشویقی میتواند در کنار مسواک زدن، مصرف دارو و قرصهای بد مزه، آموزش، و خیلی از مسائل دیگر به کار برود؛ این محصولات به گونهای درست شدهاند که سگها با یک بار خوردن آن چنان ذوقی میکنند که حاضرند برای خوردن دوباره آن تا قله قاف با شما بیایند.
راهنمای خرید تشویقی سگ + معرفی کامل
همه سگ ها برای سالم و پرانرژی ماندن نیاز به یک برنامه غذایی مناسب دارند. از آن جایی که برخی سگها از بیماریهای گوارشی رنج میبرند و برخی نیز به علت پرخوری آسیبهای شدیدی به معده خود وارد میسازند، غذای تشویقی میتواند گزینه ایدهآلی برای صاحبان آنها باشد. این تشویقیها علاوه بر این که بسیار خوشمزه هستند، دارای ویتامینهای لازم برای رشد سگها نیز میباشند؛ به طوری که با مصرف آنها دیگر نیازی به اضافه کردن ویتامین های اضافی به غذای سگها نیست.
از طرفی، این خوراکیها میتوانند سگهای مسن را از شر درد مفصل خلاص کرده و آنها را مانند سگهای جوان پرتحرک کنند. تشویقی سگ از فرمول خاصی متناسب با ذائقه سگها تهیه میشود که میتواند آنها را برای تربیت کاملا رام کند.
انواع تشویقی سگ
خوراکیهای تشویق کننده سگ به طور کلی به 4 دسته تقسیم میشوند که در ادامه آنها را معرفی میکنیم.
تشویقیهای تربیتی
با خرید این خوراکیها که به طور خاص برای آموزش سگ ها تولید شدهاند میتوان آنها را به انجام دستورات راغبتر کرد؛ این سبک از تربیت که “تربیت به ازای پاداش” نام دارد، به این دلیل مناسب است که وقتی سگ شما متوجه شود که برخی رفتارهای او منجر به دریافت خوراکی خوشمزه میشود، خیلی زود رفتارهای پرخاشگرانه خود را کنار گذاشته و سرتاپا گوش به فرمان شما میشود. تشویقیهای تربیتی باید دارای ویژگی های زیر باشند:
- نرم
- قابل جویدن
- خشک
- قابل هضم
- سبک و کم وزن
خرید تشویقی سگ برای نگه داشتن سگ در خانه
یکی دیگر از خوراکی های تشویقی سگ که خرید آن میتواند شما را با آسودگی خاطر به کارهایتان سوق دهد، تشویقی “Long-lasting comfort treats” است. این نوع تشویقی در زمانی که شما در خانه نیستید، سگها را آرام نگه میدارد و جایگزین مناسبی برای استخوان و وسایل بازی میباشد. این خوراکی ها کاملا شبیه به استخوان واقعی بوده و مواد داخل آن را مرغ و برنج تشکیل میدهد.
تشویقی های معطر برای تقویت حافظه و تمرکز
شما با خرید تشویقی سگ معطر میتوانید ذهن آنها را آرام کنید تا رفتار مناسبی با سایر حیوانات خانگی شما نظیر گربه یا پرنده داشته باشند. بهتر است تشویقی های نرم و معطر را در یک وسیله مخصوص بازی یا اسباب بازی پازلی قرار دهید و از سگ خود بخواهید که آن را بو کند. این کار نه تنها او را سرگرم میکند، بلکه ذهن سگ شما را نیز آرام مینماید.
تشویقی های جویدنی برای مراقبت از دندان
سگها به شدت مستعد ابتلا به بیماری پریودنتال یا بیماری لثه هستند. این امر به دلیل تجمع پلاک و تارتار در طول روز اتفاق میافتد. چراکه آنها پس از هر بار غذا خوردن تمایلی برای تمیز کردن دندانها خود ندارند. یکی از راههای از بین بردن این باکتریها از روی دندان استفاده از چوبهای جویدنی یا تشویقی های جویدنی است که صرفا به همین هدف طراحی شدهاند.
این تشویقیها دارای طعم مطبوعی هستند که سگ ها را مشتاق به جویدن آن میکنند و همین مسئله در تمیز ماندن دندانها بسیار موثر است.
قیمت تشویقی سگ چقدر است؟
تشویقی ها معمولا بر اساس نوع و میزان ترکیبات به کار برده شده در آن ها قیمت گذاری می شوند. با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد قیمت ها مدام در حال تغییر هستند که همین مسئله موجب گشته تا از ارائه قیمت ها به صورت آنلاین معذور باشم. بنابراین برای کسب اطلاع از آخرین قیمت ها با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
منبع
https://petshopico.com/c/dog/تشویقی-سگ
۱۳۲ omid eo -
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۹ ۰ نظر
اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
مشاغل برای اتوماسیون کارهای روزمره و مبتنی بر قانون به سمت اتوماسیون فرآیند رباتیک (رباتهای روبرو) روی می آورند اما وظایف مبتنی بر ادراک که غالباً به تعامل انسان نیاز دارند چیست؟ اتوماسیون فرآیند رباتیک ( RPA ) می تواند پاسخی باشد اما در طولانی مدت کجا جای دارد؟
اتوماسیون فرایند روباتیک یا HDP یک رویکرد و روش اتوماسیون است که همانند فعالیت انسان برای کاهش یا از بین بردن الزام مداخلات انسانی است. اجرای حزب رایج ترین راه حل زمانی است که وظایف روزمره ، تکراری یا مستعد خطای انسانی است.
بر خلاف سایر راه حل های اتوماسیون ، حزب اجازه می دهد تا سازمان ها در بخشی از هزینه و زمان نسبت به روش های سنتی ، اتوماسیون را در کارهای روزمره بسازند. حزب کمونیست نیز از نظر ماهیت غیرقابل نفوذ است و از زیرساختهای فناوری اطلاعات فعلی شرکت بدون ایجاد مزاحمت در سیستمهای موجود استفاده می کند. اجرای ساده RPA حتی در اثبات مفهوم (POC) یا سناریوی آزمایش.
حزب کمونیست مستقیماً چندین بخش از تأثیر را بهبود می بخشد ، منافع فوری قابل اندازه گیری از قبیل کاهش خطای چشمگیر و انطباق و پس انداز حسابرسی ، تسهیل تحول دیجیتال ، ایجاد فرصت های درآمد افزایشی و آزاد کردن منابع برای تمرکز بر پیشرفت های فرآیند و کار با ارزش افزوده.
فواید استفاده از RPA
- خطای انسانی را کاهش داده و انطباق را افزایش می دهد
- در سراسر سیستم عاملها ادغام شوید ، RPA آگناستیک پلتفرم است
- فن آوری نسل بعدی مهارتی مانند هوش مصنوعی (AI) ، یادگیری شناختی و پردازش زبان طبیعی (NLP)
- استعداد گران قیمت را برای تمرکز روی کارهای ارزشمند آزاد کنید
به عنوان یک بازار ، هنوز هم حزب کمونیست چین نسبتاً اندک است. درآمد نرم افزار اتوماسیون فرآیند رباتیک ( RPA ) با رشد 63.1٪ در سال 2018 به 846 میلیون دلار رسید و آن را تبدیل به سریعترین بخش در بازار نرم افزار شرکت جهانی ، به طوری که پیش بینی می شود درآمد نرم افزار RPA در سال 2019 به 1.3 میلیارد دلار برسد.
PD نمایانگر همگرایی چندین فن آوری در یک رابط کاربر پسند مصرف کننده است. پیشرفت در یادگیری ماشینی (ML) و هوش مصنوعی (AI) باعث شده است که حزب جمهوریخواه از اولین ظهور 20 سال پیش خود جهش کند.
تقریباً یک سوم از بنگاههای جهانی به طور فعال از رباتهای مربوط به فناوری اطلاعات و امور مالی و حسابداری خود استفاده می کنند ، و حدود یک چهارم این قانون را در فرآیندهای تهیه و منابع انسانی به تصویب می رسانند . [ منبع ]
رهبران نرم افزار RPA :
- UiPath: مقر آن در شهر نیویورک است و تقریباً 1900 کارمند در سراسر جهان توزیع شده اند
- منشور آبی: مستقر در وارینگتون ، انگلستان ، با کمی کمتر از 500 کارمند
- اتوماسیون در هر نقطه: مستقر در سن خوزه ، کالیفرنیا ، با بیش از 1200 کارمند
پیاده سازی مؤثر اتوماسیون فرایند روباتیک
اول استراتژی
مانند هر تصمیمی در مورد تجارت ، حزب اسلامی برای موفقیت نیز به یک استراتژی پشت آن احتیاج دارد. حزب جمهوری اسلامی می تواند برنده های ساده ای داشته باشد و اجرای و تست درایو آن آسان باشد ، بنابراین برنامه ریزی استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت به راحتی فراموش می شود. سازمانها باید اطمینان حاصل کنند که RPA در استراتژی کسب و کار خود گنجانیده شده است و با عناصر کلیدی از جمله عملیات ، فناوری اطلاعات و انطباق مطابقت دارد.
حزب جمهوری اسلامی را می توان در جنبه های مختلف یک سازمان پیاده سازی کرد. بنابراین ، این سازمان برای درک این مسئله که حزب جمهوری اسلامی (و آنچه نیست) ، از قابلیت ها و وابستگی های آن بسیار مهم است.
انتظارات را تنظیم و مدیریت کنید
پیاده سازی جمهوری اسلامی می تواند نسبتاً آسان باشد اما باعث می شود که رونق بخشیدن به حزب در مقیاس بتواند غیرقابل کنترل باشد. در حقیقت ، تنها درصد بسیار کمی از پیاده سازی های حزب به بیش از 50 ربات تقسیم می شود. بیشتر سکسکه های مربوط به حزب عامه از مدیریت ضعف انتظار ناشی می شود. بنابراین ، آموزش تجارت و پیش بینی انتظارات بسیار مهم است و به ذینفعان این امکان را می دهد که با چشم باز وارد شوند .
درک کنید که کجا بیشترین تأثیر را در کجا دارد
بیشتر مشاغل به حزب جمهوری اسلامی به عنوان ابزاری برای بهبود چالشهای ملموس در تجارت نگاه می کنند. در حالی که حزب کمونیست می تواند تأثیر آنی و چشمگیر بر بازده سرمایه گذاری ، هزینه ها و بهره وری داشته باشد ، اما اغلب تأثیرات نامشهود آن است که حزب کمونیست مستقیم بر آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، بهبود روحیه کارکنان از بین بردن وظایف یکنواخت / ناامیدکننده یا بهبود تجربه مشتری با اجرای چت روباتهایی که به تماس های خدمات مشتری پاسخ می دهند.
در هر زمان و هر زمان IT را درگیر کنید
تقریباً کلیه فروشندگان نرم افزار برتر RPA به جای خریدار سنتی IT ، کاربران تجاری را هدف قرار داده اند ، نتیجه ، تقاضا برای دموکراتیک کردن اتوماسیون فرایند و ادغام داده ها و در دسترس ساختن PD در دسترس توده ها است. اگرچه این از نظر تئوری خوب به نظر می رسد ، اما در مرحله اجرا و آینده نیز موضوعاتی را ایجاد می کند. ایجاد ربات های سرکش که ممکن است با استراتژی کلی تجارت مطابقت نداشته باشد و بعضا کاملاً از بقیه تجارت جدا شود. به همین دلیل است که سران مشاغل باید از ابتدا IT را درگیر کنند تا از دریافت منابع موردنیاز خود اطمینان حاصل کنند.
اتوماسیون و وابستگی ها را ردیابی کنید
ما در مورد مزایای حزب جمهوری اسلامی و تأثیر مثبتی که می تواند در یک تجارت داشته باشد صحبت کرده ایم. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که RPA یک نرم افزاری است که از تقلید انسان ها بر اساس اسکریپت ها و یادگیری ها تقلید می کند ، هنوز حزب عقل برای تعامل و تطبیق با همه تغییراتی که بر روبات ها ایجاد می کند ، نشان نمی دهد. برخی از شرکت ها در تلاش برای استقرار حزب کمونیست چین از اهمیت ارتباط بین ربات های مختلف غافل می شوند که این امر می تواند روند کار را مختل کند. پیاده سازان حزب جمهوری اسلامی باید برای ساختن ربات ها و مدیریت وابستگی های مربوط به هر روبات از برنامه ربات های ساختمانی ، برنامه ریزی کنند.
یک مرکز تعالی حزب اسلامی ساخت
برای دستیابی به موفقیت آمیز در اجرای حزب ، سازمانها باید یک مرکز عالی را برای اجرای خود در نظر بگیرند. تیمی با دانش و مسئولیت ارائه بهترین مشاوره در زمینه تمرین و حمایت از حزب جمهوریخواه در سازمان.
مرکز تیم تعالی توسعه می یابد:
موارد کسب و کار برای تغییرات و اضافات در ناوگان ربات های RPA
هزینه های احتمالی را محاسبه می کند
معیارهای ریسک / بازگشت را ایجاد می کند
ارتباط با کارشناسان خارجی حزب جمهوری اسلامی است
اغلب تست کنید
به یاد داشته باشید که حزب جمهوری اسلامی وابستگی دارد ، در حالی که روبات ها می توانند 24 × 7 را اجرا کنند ، مهم است که روبات ها را به طور معمول آزمایش کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها هنوز هم وظیفه خود را به درستی و کارآمد انجام می دهند.
تنها شرکت RPA در ایران شرکت بهسازان مجازی میباشد که تولید کننده نرم افزار ربات سازی کاربر مجازی میباشد.
آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :
برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.
۱۵۰ omid eo -
۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۸ ۰ نظر
توجه به بدن در جوامع معاصر روبهفزونی است. آمارهای فزاینده جراحیهای زیبایی و مصرف لوازم آرایشی نیز نشان از همین موضوع در ایران دارد در فرایند مدیریت بدن رسانهها و از جمله شبکههای اجتماعی نقشی تعیینکننده دارند، چرا که تصور افراد از بدن ایدهآل اغلب متکی به تصاویر رسانهای است. ویژگیهایی چون سطح دسترسی بالا، بصری بودن و عامهپسندیِ ناشی از حضور ستارگان، اینستاگرام را بدل به مورد مناسبی برای مطالعات مدیریت بدن میکند. این مقاله با استفاده از روش پیمایش به بررسی نقش اینستاگرام در مدیریت بدن زنان میپردازد. جامعه آماری شامل کلیه دختران و زنان بین ۱۵ تا ۵۵ سال ساکن منطقه یک و منطقه بیست تهران (شهر ری) است. جمعآوری اطلاعات با بهرهگیری از تکنیک پرسشنامه و به روش نمونهگیری احتمالی و از نوع تصادفی چندمرحلهای انجام شده است. یافتهها نشان میدهد بین منطقه محل سکونت و تمایلات زنان در مدیریت بدن تفاوت معناداری وجود ندارد. با افزایش مصرف اینستاگرام، تمایلات مدرن زنان در مدیریت بدن افزایش مییابد. همچنین نحوه مصرف اینستاگرام با نحوه مدیریت بدن در ارتباط است، بدین معنی که زنان دنبالکننده سلبریتیها و صفحات مد هم به لحاظ نگرش و هم به لحاظ رفتار از سطح مدیریت بدن بالاتری برخوردارند. علاوه بر این یافتهها نشان میدهند زنانی که صفحات سلبریتیها را دنبال میکنند، میزان رضایتشان از ظاهر و بدن خود پائینتر است. میتوان مدعی شد یافتهها در سطحی کلیتر حاکی از این هستند که میان فعالیت در شبکههای اجتماعی نظیر اینستاگرام و تغییر چارچوبهای ارزشی زنان ایرانی در حوزه بدن ارتباط وثیقی وجود دارد.
۱۴۲ omid eo -
۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۸ ۰ نظر
-تولید محتوای منظم
روزانه یک الی ۳ پست در صفحه انتشار دهید. البته حتماً با فاصله زمانی این کار رو انجام بدین!این طور نباشد که یک روز ۳ پست میگذارید و تا چند هفته غیبتون بزنه و دوباره برمی گردید ۳ پست دیگر!
-تولید ارزش
محتواهای تولید شده صرفاً نباید تبلیغی از کسبوکار شما باشند بلکه باید ارزشی به مخاطب منتقل کنند و به طور غیرمستقیم برندتون رو توسعه بدین.در این رابطه خوبه در مورد بازاریابی جاذبهای یا Inbound Marketing مطالعه بیشتری انجام داد.
-تعامل با فالوئرها
پستهایی بگذارین که مخاطبین پیج رو وادار به کامنت گذاشتن کنه. مثل نظرسنجی در پستها.همچنین پاسخ به کامنتها و پیامهای ارسال شده در دایرکت و … بسیار مهم هست.همچنین میتونید در پیجهای دیگر از طریق کامنت گذاشتن تعامل برقرار کنید البته به نحوی که اسپم نباشید!!همچنین چند مورد مهم دیگر در رابطه با تعامل با فالوئرها:
- پستهای موقتی مثل استوری گذاشتن
این مورد هم برای تعامل با مخاطب بسیار تاثیرگذار هست.برای ارتباط صمیمانهتر و راحتتر با مخاطب حتما از استوری استفاده کنید.
- استفاده از امکان لایو
هر از گاهی از طریق لایو با فالوئرها ارتباط برقرار کنید.لازم است از قبل زمان لایو رو اطلاع رسانی کنید.
–فالو کردن افراد
برای دیده شدن لازمه افرادی رو فالو کرد، معمولا این فالو کردنهای درصدی بَک فالو میاره که این درصد به کیفیت و نوع محتواهای شما بستگی داره.افرادی هم هستن که از رباتها برای انجام این کار استفاده میکنن.
شخصا با صفر بودن تعداد فالویینگ برای ماههای اول شروع فعالیت پیج مخالم.
-ایجاد مسابقه
برگزاری مسابقه و به شاتراک گذاری با استفاده از هشتگ و منشن.این کار باعث شناخته شدن هر چه بیشتر و افزایش نرخ مشارکت میشود.
-ارتباط نوع کسبوکار و درصد اینگیجمنت در شبکههای اجتماعی مختلف
لازم است اهمیت نوع کسبوکارها را در میزان اینگیجمنت هم در نظر داشته باشیم. برخی از کسبوکارها به دلیل نوع فعالیتشان پتاینسیل بیشتری برای افزایش اینگیجمنت در شبکههای اجتماعی خاصی را دارند.یعنی مثلا یک کسبوکار که در حوزه خوراک یا پوشاک در اینستاگرام فعالیت میکند نسبت به کسبوکاری که در حوزه هوش مصنوعی کار میکند پتانسیل بیشتری دارد؛ این در حالیست که اون کسبوکار هوش مصنوعی در لینکدین ممکنه درصد اینگیجمنت بالاتری کسب کنه!بنابراین به نظر من لزومی نداره اصراری کنیم که یک کسبوکار لزوماً در همه شبکههای اجتماعی درصد اینگیجمنت بالایی داشته باشه.
آیا میزان افزایش تعداد فالوئرهای یک پیج، از قبل قابل پیش بینی است؟
قبلاً به این فکر میکردم که آیا میشه قبل از پذیرش یک کار سوشال، عدد تخمینی جهت افزایش فالوئرهای یک صفحه تو یک مدت زمان خاص تعیین کرد؟ این سوال رو زیاد شنیده بودم.
بله در شرایطی امکان پذیر هست.
زمانیکه حداقل دو الی سه ماه مدیریت یک صفحه اجتماعی رو بر عهده گرفته باشین و با ماهیتش کاملاً آشنا شده باشین، با فالوئرها آشنا شده باشنی، علاقهمندیهاشون رو شناخته باشی و …از اطلاعات و تجربیات قبلی به دست آمده میتوان برای تخمین روند افزایش فالوئر استفاده کرد اما خب در ابتدای فعالیت نباید چنین انتظاری داشت. اما هدف گذاری بلند مدت و تلاش برای رسیدن بهشون شدیدا موثره.
در آخر هم باید بگم که اگر به فکر افزایش فالوئر هستید، حتماً به بالا بردن میزان اینگیجمنت هم توجه داشته باشید.
۱۳۷ omid eo -
۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر
تعداد فالوئر پیج اینستاگرام
چیزی که این روزها برای گرفتن پروژههای مختلف مدیریت سوشالها و پیج اینستاگرام بهش برخوردم، بحث بالا بردن افزایش فالوئر بوده. اینجا میخوام از کار کردن با دو تا پیج متفاوت صحبتم رو شروع کنم. پیج اول، یه پیج با حدود ۲۰۰۰ فالوئر بود که یک کسبوکار به من تحویل داد و گفت از این پس مدیریتش با تو و دومی یک کسبوکاری بود که تازه پیجش رو باید میساختم و شروع به فعالیت میکردم. زمانی که اولین پست رو توی پیج 6000 فالوئری گذاشتم ۱۰ تا لایک بیشتر نخورد و جالب است که اولین پستهای اون پیج تازه تاسیس حدود ۲۰ تا لایک خورد. حالا میخام به دلایلی اشاره کنم که نشون میده درصد اینگیجمنت (میزان درگیری کاربر با پیج) به میزان خیلی زیادی از تعداد فالوئر مهمتر هست.
اینگیجمنت چی هست؟
اینگیجمنت در واقع میزان مشارکت اعضای یک پیج با محتواهای منتشر شده رو نشون میده.اینکه یه محتوا تا چه حد تاثیرگذار بوده از این طریق قابل اندازه گیری هست. الان مهمترین KPI برای سنجش عملکرد یه پیج اینستاگرامی درصد اینگیجمنت هست. اما واقعا چطوری درصد اینگیجمنت یه پیج رو محاسبه کنیم؟
خیلی از وبسایتها هستند که با گرفتن آدرس پیج اینستاگرامی، بر اساس میانگین تعداد لایک و کامنتها درصد اینگیجمنت رو حساب میکنن. اما محاسبه اینگیجمنت یک پیج مقداری پیچیدهتر هست.
از نظر بعضی از دیجیتال مارکترها تعداد save از تعداد لایک و کامنت مهمتر هست، بعضیهاشون هم میگن تعداد ایمپرشن از تعداد فالوئر مهمتره. خلاصه که بین علما اختلاف نظر هست.
در حال حاضر سه تا فرمول برای محاسبه درصد اینگیجمنت استفاده میشه.
فرمول اول محاسبه درصد اینگیجمنت (Engagement Rate):
۱۰۰ * تعداد فالوئر/ (تعداد لایک + تعداد کامنت )= (Engagement Rate(ER درصد مشارکت
عددی که اینجا به دست میآید میزان اینگیجمنت هر پست رو نشون میده. این فرمول در حال حاضر رایجتره و استفاده بیشتری ازش میشه.
فرمول دوم محاسبه درصد اینگیجمنت:
۱۰۰ * تعداد ایمپرشن/ (تعداد لایک + تعداد کامنت )= (Engagement Rate(ER درصد مشارکت
فرمول سوم محاسبه درصد اینگیجمنت:
۱۰۰ * تعداد ایمپرشن/ (تعداد لایک + تعداد کامنت )= (Engagement Rate(ER درصد مشارکت
این روشی هست که میشه برای تشخیص فیک یا واقعی بودن فالوئرهای یک پیج استفاده کرد. مثلا یه پیجی که 20k فالوئر داره با 20 تا لایک و 1 کامنت بدون محاسبه و فرمول هم کاملا واضحه که فالوئرهای فیکی داره.
حداقل درصد اینگیجمنت ریت چقدر باید باشه؟ چه درصدی خوبه؟
پیج زیر 1000: حداقل 8%
پیج زیر 5000: حداقل 5.7%
پیج بین 5000 تا 10k: حداقل 4%
پیج 10k تا 100k: حداقل 2.4%
پیج بالای 100k: حداقل 1.7%
اینا کفِ کفِ حداقل درصدی هست که انتظار میره، اگه بیشتر هم باشه که خیلی خوبه.
کدام فرمول بهتر هست؟
در کل نمیشه به این سوال جواب داغد که کدام فرمول بهتر و درستتره. این بیشتر به هدف و انتخاب شما برای کارتون بستگی داره. مثلا اگر میخواین چند تا اینفلوئنسر اینستاگرامی رو با هم مقایسه کنین و یه دید کلی ازشون داشته باشین همون فرمول اول ملاک خوبی میتونه باشه.
وبسایتهای محاسبه ایگیجمنت ریت:
بیشتر برای سنجش اینفلوئنسرها و اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده میشه.
این دو وبسایت هم برای محاسبه اینگیجمنت بیزنس پیجها خوب هستن و میزان رشد و آنالیز هر پیج رو نشون میدن.
۱۹۹ omid eo -
۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر
چطوری پیج اینستاگرام رو از دسکتاپ مدیریت کنیم؟
اگه شما یه پیج اینستاگرام بیزنسی با فالوئر بالا داشته باشین، احتمالا در طول روز صندوق دایرکت اینستاگرامتون پر از پیامه و اگه بخواین برای تک تکشون وقت بذارین و جواب بدین بعد از دو ساعت احتمالا گردن درد میگیرین!
خوشبختانه یه راه سریعتر و راحتتر برای دسترسی و پاسخگویی به دایرکت اینستاگرام هست که اینجا معرفیاش میکنم.
این راه جدید رو مدیون فیسبوک هستیم که Creator Studio رو راهاندازی کرده. با Creator Studio میتونین علاوه بر پیامهای اینباکس فیسبوک همه دایرکتهای اینستاگرامی رو هم از طریق فیسبوک جواب بدین.استفاده از Creator Studio فیسبوک
قبل از هر چیزی حتما باید یه پیج اینستاگرامی از نوع پیج بیزنس اینستاگرام یا اکانت کریتور (Creator Account) داشته باشین که به فیسبوکتون وصل باشه. همچنین لازمه که حتما یه پیج هم توی فیسبوک ساخته باشین و از طریق اکانت اینستاگرام بهش کانکت باشین.
اول وارد لینک Creator Studio بشین.
روی گزینه اینستاگرام کلیک کنین.
همان طور که میبینین از اینجا میتونم کاملِ کامل پیج اینستاگرامیام رو مدیریت کنم. به پستها، استوری، اینسایت و … از همین جا دسترسی دارم.
از اینجا میتونین پیامهای جدید دایرکت رو ببینین و از همین طریق هم سریع و بی دردسر جواب بهشون بدین. فقط تنها چالشاش همون بحث فیلتر بودن فیسبوک هست.
۱۳۵ omid eo -
۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر
یه سری هشتگها هستن که مخالف با قوانین اینستاگرام هستن و از سمت خود اینستاگرام غیرفعال هستن. اگه توی پستتون از این هشتگها استفاده کنین احتمالا اینستاگرام پستتون رو پاک کنه.
هشتگ های ممنوع اینستاگرام مشترک 2019:
A
#adultlife
#adulting
#alone
#always
#americangirl
#armparty
#asia
#attractive
#assday
#ass
#assworship
#abc7ny
#abcess
#abdl
#addmysc
#afourchamberedheart
#africanexpeditions
#agariogaming
#akiralane
#allbreasts
#amearalavey
#animenoobs
#asiangirl
#audaciousprayer
B
#beautyblogger
#beautydirectory
#besties
#brain
#babe
#bbc
#bikinibody
#boho
#books
#beyonce
C
#costumes
#cpr
#curvy
#curvygirls
D
#desk
#direct
#dm
#date
#dating
#dadylove
#dogsofinstagram
E
#eggplant
#elevator
#easter
#edm
F
#fitnessgirls
#fishnets
#followforfollow
G
#goddess
#girlsonly
#gloves
#graffitiigers
H
#happythanksgiving
#hardworkpaysoff
#hawks
#hotweather
#humpday
#hustler
I
#ig
#ilovemyinstagram
#instababy
#instasport
#instamood
#iphonegraphy
#italiano
J
K
#killingit
#kansas
#kissing
#kickoff
L
#l4l
#leaves
#lingerie
#like
#likeback
#likeforlike
#livinforalivin
#loseweight
#lulu
#lean
M
#master
#milf
#mileycyrus
#mirrorphoto
#models
#mustfollow
N
#nasty
#newyears
#newyearsday
O
#overnight
#orderweedonline
#outdoorbirth
P
#parties
#petite
#pornfood
#popular
#pushups
#prettygirl
#publicrelations
#puppydogmondays
Q
#qatar
#quadveins
R
#rate
#ravens
S
#samelove
#selfharm
#skateboarding
#skype
#snap
#snapchat
#single
#singlelife
#stranger
#saltwater
#shower
#shit
#sallyhansen
#sopretty
#sunbathing
#streetphoto
#stud
#swole
#snowstorm
T
#tanlines
#tgif
#todayimwearing
#treasurethesemoments
#teens
#teen
#thought
#tag4like
#tagsforlikes
#thighs
U
#undies
V
#valentinesday
W
#woman
#womancrushwednesday
#women
#workflow
#wtf
X
#xxx
#xanax
#xenociteclad
Y
#yochale
#youngmodel
#your_sinful_memory
Z
۱۶۲ omid eo -
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر
آموزش راه اندازی قابلیت شاپ اینستاگرام (تگ محصولات در اینستاگرام)
یکی از قابلیتهای جذاب و کاربردی اینستاگرام که چند ماهی هست معرفی شده قابلیت تگ محصولاته که شما می تونید برای محصولات فیزیکی خودتون این قابلیت رو فعال کنید کافیه شما یه سایت داشته باشید و داخل سایت محصولاتتونو ارائه داده باشید.شما می تونید عکس محصولاتی که توی سایت موجوده را گرفته و در اینستاگرام بصورت پست منتشر کنید و وقتی کاربر روی این پست شما ضربه می زنه قیمت محصول بهمراه لینک خرید اینترنتی که توی سایت هست بهش نمایش داده بشه و خیلی راحتتر میتونه از سایت شما خرید کنه .
خب برای اینکه آموزش تگ خرید در اینستاگرام رو فعال کنید چند تا نکته است که باید در نظر بگیرید:
1- اینکه حساب شما نباید private باشه و حتما حتما باید حسابتون public باشه.
2- دوم اینکه اکانت شما بعد از اینکه به حالت pubic دراومد باید به حالت business تبدیل بشه.یعنی برای اکانتهای عادی شما نمی تونید تگ محصول فعال کنید.
3- نکته بعدی هم اینه که به فیسبوک رفته و یک حساب کاربری ایجاد کنید .
خب بریم آموزش رو بصورت کاملا مرحله به مرحله دنبال بکنیم:
این صفحه آیدی اینستاگرامه منه شما این بالا سمت راست روی سه خط افقی کلیک کنید. و اینجا روی دکمه setting بزنید.
پایین صفحه که برید گزینه private account رو میتونید ببینید.
اگر حسابتون private هست این دکمه رو خاموش و غیر فعال کنید.
تا حسابتون به حالت public تبدیل بشه. و ok را بزنید.
بعد از این کار باید برید به قسمت switch to business account رو کلیک کنید تا اکانتتون به اکانت business تبدیل بشه.
خب همونطور که می بینید گزینه عوض شد اینجا دیگه به حالت business تبدیل شده اکه یه چند وقتی با حالت بیزینسی کار کردید و خوشتون نیومد شما میتونید اینجا بیایید و مجدد حسابتون را به حالت عادی تبدیل کنید
اوکی مرحله بعدی چی هستش؟
مرحله بعدی اینه که وارد facebook بشید حالا قبل از این کار من یه نمونه از سایتهایی که دارن از این قابلیت استفاده میکنن رو یعنی درواقع تگ به چه صورته خدمتتون بیارم .
Digistyleبه عنوان مثال شما اگه پیج رو اگه مشاهده کنید داره از همین قابلیت استفاده میکنه
خب با توجه به عکس پایین روی بعضی از پستها علامته زنبیل ( یا کیف ) هست که اگه روش بزنم پست باز میشه اگه یکبار دیگه روی پست بزنم اینجا قیمت محصولات رو داره نشون میده
اگه روی هرکدوم از اینا محصولات که تگ اینستاگرام داره بزنم یه صفحه باز میشه که بصورت کاملا شفاف و با جزئیات بیشتر قیمت محصول رو میگه و اشاره میکنه که مثلا این محصول الان تخفیف خورده اسم محصول چیه و اگه بخواهیم این رو بعنوان یک مشتری خرید بکنم کافیه دکمه view on vebsite رو بزنم. اینو که بزنم وارد سایت اینترنتی این فروشگاه میشم و همینجا میتونم افزودن به سبد خرید رو بزنم همینطور که می بینید این کار باعث میشه که فرآیند خرید برای مشتری کاملا سریع و راحت تر بشه خب اگه میخاید شما هم آموزش تگ قیمت را در اینستاگرام یاد بگیرید در ادامه با من همراه باشید
خب و اما موند حساب کاربری توی فیس بوک که قراره تو این بخش خدمتتون آموزش بدم اگه حساب کاربری تو فیس بوک ندارید تشریف ببرید توی سایت فیس بوک ثبت نام کنید و SIGN UP را بزنید و اگر هم از قبل حساب دارید وارد حساب فیس بوکتون بشید من از قبل حساب دارم فقط کافیه وارد حساب فیس بوک خودم بشم .
بعد از اینکه وارد فیس بوک خودتون شدید بالای صفحه سمت راست روی این دکمه که کلیک کنید (مثلث رو به پایین قرار گرفته در بالای صفحه سمت راست) و CREATE PAGE رو انتخاب بکنید .
توی این صفحه میگه که شما صفحه ای که میخایید ایجاد کنید از چه نوعیه؟
برای ایجاد کردن SHOP توی اینستاگرام شما باید حتما گزینه BUSINESS OR BRAND رو انتخاب کنید و GET STARTED رو بزنید و در صفحه بعد شما باید یه اسمی برای این صفحه تون انتخاب کنید من صفحه رو SOCIALONET انتخاب میکنیم و در پایینش هم یک دسته بندی(CATEGORY) برای صفحه تون انتخاب کنید.مثلا من کمپانی لباس رو انتخاب میکنم.
و در باکس بعدی آدرس رو از ما میخاد و یه آدرسی که نیازی هم نیست دقیق باشه وارد میکنیم و مرحله بعد شماره تلفن و کد پستی اجباری نیست که وارد کنیم بعد دکمه CONTINUE رو کلیک می کنیم.
بعد از اینکه این مراحل انجام دادید وارد صفحه ای میشید که می تونید یک عکس رو برای پروفایلتون آپلود کنید. که من این مراحل رو میگذرونم.
زدن دکمه SKIP ... اوکی ما صفحه جدیدمون رو اینجا ایجاد کردیم که می تونید ببینید.
خب این صفحه جدیدی که ساختیم در واقع صفحه BUSINESS شماست اگه اینجا یه بار دیگه (مثلث رو به پایین بالا گوشه سمت راست) کلیک کنید شما صفحه اصلی فیسبوک رو می بیینید و همچنین صفحه ای که ما الان ایجاد کردیم و الان وارد این صفحه فعلی میشیم. خب بالا سمت راست روی دکمه SETTING کلیک بکنید و در صفحه باز شده از بین گزینه ها گزینه TEMPLATES AND TABS رو کلیک کنید .
همونظور که می بینید گزینه CURRENT TEMPLATE روی حالت استاندارد قرار داره روی دکمه EDIT کلیک کنید و گزینه SHOPPING رو انتخاب بکنید. و روی VIEW DETALS کلیک کنید.
یه سری توضیحات داره که کاری نداریم و گزینه APPLY TEMPLATE رو کلیک می کنیم که یه پیغامی میده که میگه مطمئن هستی میخای صفحه تو به حالت SHOPPING در بیاری OK رو میزنم.خب چند لحظه صبر می کنم تا صفحه برای من تغییر وضعیت بده و به حالت SHOPPING در بیاد.
بعد از این که این اتفاق افتاد بالا سمت چپ روی قسمت PAGE کلیک بکنید پیجم که همون پیج SHOPPING مون هست . الان این پیجه به صورت SHOPPING در اومده که کافیه روی گزینه SEE MORE کلیک کنیم و گزینه SHOP رو انتخاب کنیم همونطور که می بینید الان صفحه BUSINESS من ساخته شده اینجا برای تنظیم فروشگاه شما باید I AGREE رو برای قبول قوانینش بزنید و بعدش روی CONTINUE کلیک بکنید.
خب در صفحه بعدهم باید گزینه CHECK OUT ON ANOTHER WEBSITE رو بزنید و CONTINUE بزنید ، قسمت آخرم که باید گزینه SAVE رو بزنید برای ذخیره تغییرات .
- دقت کنید که در قسمت انتخاب واحد پولی گزینه ریال یا تومان وجود نداره.(اما شما می تونید از واحد پول قزاقستان که با حرف T نشون داده میشه استفاده کنید.)
همونطور که می بینید الان قسمت فروشگاه یا SHOP حساب فیس بوک من ایجاد شد ، ما تقریبا 90 درصد کارو انجام دادیم فقط اینجا کافیه که ADD PRODUCT رو بزنیم
روی این گزینه که کلیک کنیم میتونیم محصولات فروشگاهمونو تعریف کنیم. روی قسمت ADD PRODUCT که بزنیم صفحه جدید باز میشه که باید عکس محصولمونو انتخاب کنیم
SELECT FILE رو انتخاب میکنیم و عکس یکی از محصولات فروشگاهمو انتخاب می کنم و فایل رو آپلود میکنم و بعد از اینکه آپلود شد روی دکمه USE PHOTO کلیک می کنم.
- خب الان عکس محصولم هست و میتونم عکس دیگه ای هم انتخاب بکنم و یا میتونم فیلم هم انتخاب بکنم. (مرحله ی یک در تصویر)
- بعد یه اسم برای محصولمون انتخاب می کنم (مرحله ی دوم در تصویر)
- در قسمت بعد قیمت محصولمون رو انتخاب می کنم (مرحله ی سوم در تصویر)
- یه قسمتی در پایین هم داره به اسم describtion که شما می تونید یه توضیحی برای محصولتون بنویسید (مرحله ی چهارم در تصویر)
- در قسمت دیگه هم آدرس سایتتون رو بنویسید که به صفحه خرید این محصول در سایتتون لینک بشه. (مرحله ی پنجم در تصویر)
و در انتها گزینهSAVE رو می زنیم و در صفحه بعد به ما میگه که شما اولین محصولتون رو انتخاب کردید،اگه محصولاتتون بیشتر هستش می تونید محصولاتتون رو با کلیک بر دکمه ADD PRODUCT بزنید و محصولاتتون رو یکی یکی اینجا تعریف کنید
از کجا بفهمم قابلیت تگ خرید در اینستاگرام برای حسابم ایجاد شده است؟
بعد از گذشت سه روز تا یکماه در صورت انجام صحیح مراحل ذکر شده اینستاگرام با یک نوتیفیکیشن مانند نوتیفیکیشن زیر شما را از فعال شدن دکمه خرید اینستاگرام آگاه میکنه.
برای شروع روی دکمه Get Started ضربه بزنید. و بعدش وارد قسمت تنظیمات بشید و گزینه shoping را فعال کنید مانند گیفت پایین :
حالا کافیه اقدام به گذاشتن پست جدید در اینستاگرام کنید بعد از انتخاب عکس همانطور که در تصویر پایین میبینید گزینه ی Add Tag رو بزنید و ....تمام
نکات تکمیلی
- شما یکی یکی محصولاتون رو تعریف می کنید. بعد از اینکه تعریف کردید باید بین سه روز تا یکماه منتظر بمونید تا اینستاگرام وضعیت سایت شما رو بررسی کنه وضعیت این لینک ها رو بررسی کنه اگه تایید بشه اجازه این رو میده که محصولاتتون رو از طریق اینستاگرام منتشر کنید یه بحث دیگه می مونه و اینکه شما باید بیایید حتما حساب فیس خودتون رو توی اینستاگرام فعال کنید
- دقت کنید که در قسمت انتخاب واحد پولی گزینه ریال یا تومان وجود نداره.(اما شما می تونید از واحد پول قزاقستان که با حرف T نشون داده میشه استفاده کنید.)
- دقت کنید که شما باید برای شروع حداقل 9 محصول رو برای پیجتون تغریف کرده باشید.
۱۸۳ omid eo -
۱۷ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۲۵ ۰ نظر
تفاوت های فالوور واقعی و فالوور فیک در چیست؟کدام روش به پیج اینستاگرام ما کمک خواهد کرد که سریع تر به اهداف خود برسیم!
فالوور فیک چیست؟
سیستم های افزایش فالوور جهانی و ایرانی که اکثر سایت ها و اپلیکیشن های موجود در حال فروش به کاربران هست و در کمترین زمان با سرعت زیاد فالوور به پیج کاربر خریدار اضافه میشود فالوور فیک گویند
افزایش فالوور فیک به چه صورت است؟
- توسط سیستم های خاص تعداد زیادی از پیج های اینستاگرامی با پروفایل و عکس و بیو راه اندازی میشود که کاربر فکر میکند این پیج ها واقعی هستن در صورتی که این پیج ها فیک و توسط یه سیستم ساخته شده اند که اکثرا این خدمات را سایت های خارج از کشور انجام میدهند که توسط سایت های تبلیغاتی در ایران به کاربران فروخته میشود.
- روشی بعدی اپلکیشن هایی که در ایران در حال فعالیت هستن این اپلیکیشن ها با فالو و لایک در برنامه به کاربران سکه میدهد و شما میتوانید سکه های جمع شده را برای جذب فالوو یا لایک خود استفاده کنید و این هم در نظر بگیرید که این اپلکیشن ها امکان بلاک شدن و حتی دیسیبل شدن کاربران میشود و در مجموع شما فالوور هایی که جذب میکنید فقط به خاطر بدست اوردن سکه در برنامه میباشد و بعد از جذب سکه مجدد پیچ شما رو انفالو میکنن.
مزیت افزایش فالوور فیک
در کمترین زمان ممکن فالوور زیادی برای پیج های شما جذب میشود
کسی رو فالو و لایک نمیکنید
معایب افزایش فالوور فیک
احتمال ریزش فالوور وجود دارد چون اینستاگرام کاربران فیک را شناسایی میکند و آنها را حذف میکند
هزینه که میکنید بعد مدتی ممکن است سوخت شود
باید همیشه لایک بخرید تا تناسب فالوور هایی که دارید با لایک یکی باشد
بازخورد جهت جذب مشتری نسبت به ربات اینستاگرام ندارد چون فالوو های و لایک ها جنبه نمایشی دارند.
برخی از سایت های خرید فالوور
سایت digi-follower.com
برای خرید از این سایت ابتدا پکیج فالوور ایرانی 1000 عدد به مبلغ 21000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای انتخاب محصول نشان داده می شود که مجددا باید بسته مورد نظر خود و تعداد آن را انتخاب نمایید که امکان اشتباه کاربر در انتخاب محصول در این برگه وجود دارد.
تنوع بستهها و قیمت آنها مناسب بوده و از نظر قیمت می توانید همین تعداد فالوور را در پکیج فالوور ارزان به قیمت 6500 تومان خریداری نمایید.
بعد از خرید از سایت تنها یک صفحه تشکر نشان داده شد و صفحه فاکتور خرید نشان داده نشد.
طبق اعلام سایت سفارش بعد از 2 تا 48 ساعت اجرا خواهد شد. اجرای سفارش بلافاصله آغاز شد و تا حدود 650 فالوور متوقف شد.
پشتیبانی از طریق تلگرام میسر می باشد که در مدت زمان مناسب پاسخگو بودند و پس از تماس، سفارش را بطور کامل انجام شد و حدود 1100 فالوور اضافه شد.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که از این تعداد حدود 10% فالوور واقعی بوده که مسلما فالوورهای غیر واقعی ارزش اقتصادی نخواهند داشت. ریزش فالوور منطقی بوده و سفارش بصورت کامل انجام شد.
سایت highfollower.com
این سایت خدمات افزایش فالوور را بوسیله ربات ارائه میدهد و در واقع نباید در این مقایسه قرار می گرفت ولی بدلیل وجود لینک در رتبه بالای صفحه اول بررسی گردید
برای خرید از این سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام نمائید. پکیج فالوور ایرانی 1000 عدد به مبلغ 22000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول به صفحه پرداخت هدایت می شود و پس از خرید مجددا به صفحهای شامل اطلاعات تراکنش و انتخاب نوع سفارش هدایت خواهید شد. تمامی مراحل ثبت نام و ثبت سفارش از طریق پیامک نیز به اطلاع کاربر خواهد رسید.
تنوع بستهها از نظر تعداد فالوور مناسب است ولی از لحاظ قیمت نسبت به سایتهای خرید فالوور دارای قیمت بالاتر و تنوع قیمتی کمتر می باشد. البته باید به این نکته توجه نمود که افزایش فالوور در این روش هدفمندتر از خرید مستقیم فالوور می باشد.
برای استفاده از امکانات سایت نیاز به اضافه کردن پیج اینستاگرام و وارد کردن پسورد میباشد.
پشتیبانی از طریق ارسال تیکت و یا تماس تلفنی امکان پذیر است. به تیکت ارسالی بعد از 6 ساعت پاسخی داده نشد و زمان انتظار برای پاسخگویی تلفنی بسیار زیاد می باشد. پشتیبانی تلگرامی بعد از چند ساعت پاسخ داده شد و مشکل رفع گردید. زمان پاسخ به درخواست پشتیبانی زیاد میباشد.
سایت iranigram.com
برای خرید از این سایت ابتدا پکیج فالوور ایرانی 1000 عدد به مبلغ 11000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن آیدی اینستاگرام ، شماره تلفن و کد تایید نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. مراحل ثبت نام و ثبت سفارش از طریق پیامک نیز به اطلاع کاربر می رسد. تنوع بستهها و قیمت آنها مناسب بوده و از نظر قیمت می توانید همین تعداد فالوور را در پکیج سرور 1 به قیمت 8000 تومان خریداری نمایید و نسبت به سایتهای مشابه قیمت بالاتری دارد.
بعد از خرید از سایت کد پیگیری و نوع سرویس انتخابی نمایش داده میشود.
طبق اعلام سایت برای سرور 1 بعد از 5 دقیقه و برای سرور 2 بعد از 1 دقیقه آغاز می شود. اجرای سفارش بلافاصله آغاز شد و در حدود 800 فالور متوقف شد.
پشتیبانی از طریق ارسال تیکت در سایت امکان پذیر بوده و در پنل کاربری علاوه بر امکان ارسال تیکت ، مشاهده سفارشات ، کیف پول و … وجود دارد. تا زمان تهیه این گزارش پاسخی دریافت نشد و پس از حصول نتیجه این گزارش بروزرسانی می گردد.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که تعداد زیادی از فالوورها حتی عکس پروفایل نداشتند و درصد فالوورهای واقعی بسیار اندک می باشند. بر خلاف قیمت متعادل در این پکیج شما تنها باید به افزایش عددی و نه کیفی تعداد فالوورها اکتفا کنید.
سایت owjgraphic.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور اینستاگرام به مبلغ 5500 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن نام ، آیدی اینستاگرام ، شماره تلفن و ایمیل نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید.
از لحاظ تنوع بستهها صفحهای مملو از پیشنهادهای خرید فالوور ، لایک و … را مشاهده می کنید و از لحاظ هزینه دارای پایین ترین قیمت می باشد.
بعد از خرید از سایت کد پیگیری و نوع سرویس انتخابی نمایش داده میشود.
طبق اعلام سایت سفارش بصورت آنی و یا با 15 دقیقه تاخیر آغاز می شود. اجرای سفارش بلافاصله آغاز شد و بیشتر از 1500 فالوور اضافه شد.
پشتیبانی از طریق تماس تلفنی ، پیامک و یا تلگرام امکان پذیر می باشد. پشتیبانی تلگرام بعد از 24 ساعت پاسخگو نبودند و حتی پیام ارسالی دیده نشده بود.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که با توجه به قیمت مناسب تعداد فالورهایی که واقعی بوده و یا واقعی به نظر می رسند بیشتر از 15% می باشد. ریزش فالوور تا 24 ساعت بعد در حدود 50 فالوور بود.
سایت followerirani.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور ایرانی درجه 3 به مبلغ 9900 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن نام ، آیدی اینستاگرام و شماره تلفن نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. پس از پرداخت فاکتور پرداخت نمایش داده می شود که باید از آن عکس تهیه کنید و برای شروع سفارش عکس فاکتور را به شماره تلگرام پشتیبانی ارسال نمایید.
از لحاظ تنوع بستهها سه نوع با عناوین درجه 3 ، درجه 2 و درجه 1 وجود دارد که بسته درجه 2 برای 1000 فالوور 19000 تومان قیمت گذاری شده است. از لحاظ قیمت حتی در پکیج درجه 3 در میان سایتهای با قیمت بالا قرار میگیرد.
بعد از ارسال عکس فاکتور به تلگرام شروع پروژه با 12 ساعت تاخیر آغاز شد و بعد از اضافه شدن 10 فالوور متوقف شد. پس از تماس با پشتیبانی مجددا اجرای سفارش شروع شده و تا حدود 730 فالوور مجددا متوقف شد.
پشتیبانی از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد. از طریق پیام صوتی اعلام شد که سرور دارای مشکل بوده و پس از رفع مشکل اجرای پروژه ادامه می یابد که تا زمان تهیه این گزارش پس از یک روز اقدامی صورت نگرفت.
تعداد 50 فالوور بصورت رندوم انتخاب شد که تعداد فالوورهای واقعی با توجه به پکیچ انتخاب شده حدود 5 درصد بود.
سایت irfollower.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور ایرانی به مبلغ 6800 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول صفحه جدیدی برای وارد کردن آیدی اینستاگرام و شماره تلفن و ایمیل نمایش داده شده و سپس به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. پس از پرداخت فاکتور پرداخت به همراه کد رهگیری و مشخصات سفارش نمایش داده می شود.
اجرای پروژه بلافاصله آغاز نشده و طبق گفته پشتیبانی یک روز زمان برای اجرای سفارش مورد نیاز می باشد. اجرای پروژه بعد از چند ساعت شروع شده و طی مدت یک روز بتدریج فالوورها اضافه شد.
تعداد حدود 1200 فالوئر طی مدت زمان اعلام شده به تدریج و با روندی متعادل اضافه شد و درصد افراد واقعی به نسبت سایر رقبا بیشتر میباشد و ریزش فالوور نیز متعادل بود.
تنوع بستهها از نظر تعداد فالوور خوب ساماندهی شده و از نظر قیمت نیز در میان سایتهای ارزان قیمت قرار می گیرد.
پشتیبانی از طریق تلگرام امکان پذیر بوده و امکان رهگیری سفارشات در سایت وجود دارد. پشتیبانی تلگرام پاسخگو بودند.
تعداد 50 فالوور بصورت تصادفی از میان فالوورهای اضافه شده انتخاب شد که تعداد فالوورهای واقعی به نسبت سایر پکیج های مشابه در این گزارش بیشتر بوده و در حدود 25% از نمونه انتخاب شده فالوورهای واقعی بودند.
سایت followermax.com
برای خرید از این سایت پکیج 1000 فالوور ایرانی به مبلغ 10000 تومان انتخاب شد. با سفارش محصول پس از وارد کردن آیدی اینستاگرام و شماره تلفن به صفحه پرداخت وجه هدایت می شوید. پس از پرداخت صفحه تشکر ظاهر شده و فاکتور پرداخت نشان داده نمی شود.
اجرای پروژه بعد از چند دقیقه شروع اما روند افزایش فالوئر بسیار کندتر از سایتهای مشابه بوده و بعد از حدود 12 ساعت تنها حدود 200 فالوور اضافه شد.
روند افزایش فالوور در طی مدت حدود 2 روز ادامه یافت و تا 800 فالوور متوقف شد.
در تنوع بستهها از نظر تعداد فالوور ، پکیج با تعداد کم وجود ندارد و کمترین تعداد فالوور 1000 نفر می باشد و از نظر قیمت نیز در میان سایتهای با قیمت بالا قرار می گیرد.
پشتیبانی از طریق تماس تلفنی ، ایمیل و یا واتس اپ امکان پذیر می باشد. پاسخ به درخواست پشتیبانی در زمان مناسب داده شد ولی تغییری در روند اضافه شدن فالوورها دیده نشد.
تعداد 50 فالوور بصورت تصادفی انتخاب شد که تعداد فالوورهای واقعی با توجه به پکیچ انتخاب شده حدود 4 درصد بود.
فالوور واقعی چیست؟
فالوور واقعی به فالوور هایی در اینستاگرام گفته میشود که وجود حقیقی دارند و کاملا کاربرای فعالی هستند.
روش های افزایش فالوور واقعی
- استفاده از ربات اینستاگرام
- تبلیغات
استفاده از ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام همانند یک کاربر معمولی اینستاگرام دیگر کاربران اینستاگرام را که شما در پیج های هدف تنظیم کرده اید ، را فالو میکند که این کار باعث بالا رفتن فالوینگ های شما میشود اما یه خوبی که دارد بعد از فالو کردن ، ربات پست های کاربر را لایک کرده و کامنت میگذارد که این باعث می شود که ربات یک کاربر آنلاین و واقعی به حساب رود و کاربر که فالو شده ترغیب شده و به شما فالوبک بدهد که این کار باعث بالا رفتن فالوورهای پیج شما می شود
در حال حاضر تنها ربات فعالی که در ایران توانستیم پیدا کنیم، ربات اینستاگرام کاربر مجازی است
سیستم ربات اینستاگرام کاربر مجازی میتواند فالوور های واقعی فعال از هر شهر و هدفی که بخواهید برای شما کاربران جذب کند
فواید جذب فالوور های واقعی توسط ربات اینستاگرام کاربر مجازی
فالوور هایی که جذب میشوند به دلخواه پیج اینستاگرام شما رو فالو و لایک میکنند
شما میتوانید جذب فالوور ها را تفکیک کنید که از چه شهری، هشتگ، و چه پیجی و حتی تفکیک جنسیت هم داشته باشید
کل ساعت روز و شب در حال معرفی شدن به کاربران هدفمند خود هستید
باعث رونق بخشید صفحه و کسب و کار شما خواهد شد
فالوور هایی که جذب کرده اید در پیج شما باقی خواهند ماند چون به دلخواه شما رو فالو کرده اند
آینده نگری کرده اید و در ایند میتوانید محصولات و یا کار خود را به کاربران جذب شده بصورت رایگان در پیج خود تبلیغ کنید
باعث بالا اومدن در سرچ اینستاگرام میشود
افزایش فالوور اینستاگرام واقعی باعث بالا رفتن لایک ها و کامنت های پست شما میشود
و...
برای استفاده از خدمات ربات اینستاگرام کاربر مجازی
آدرس صفحه توضیحات در وبسایت سازنده:
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی
دارای نسخه آزمایشی میباشد و میتوانید اول آنرا امتحان کنید بعد نسخه کامل آنرا دریافت کنید.
در صورتی که شما هم با این نوع ربات ها برخورد داشتید لطفا در قسمت کامنت ها معرفی بفرمایید تا همه عزیزان بتوانند از آن بهره ببرند.
تبلیغات
تبلیغات در همه چیز حرف اول را می زند اما در اینستاگرام این طور نیست . تبلیغات اینستاگرام به گونه هست که باید فعال باشید و پست های جذابی داشته باشید وگرنه هیچ تاثیری در جذب فالور برای شما نخواهد داشت .
۲۲۸ omid eo -
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر
همانطور که می دانید این مقاله در خصوص آموزش تبلیغات در اینستاگرام است و ما اصول تبلیغات در اینستاگرام را بررسی کردیم. حال وقت آن رسیده است که به معرفی روش های تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم :
1.افزایش فالوو
اولین راهی که به ذهن هرکسی ممکن است خطور کند این است که فالوور پیج خود را افزایش دهید ، با روال طبیعی ممکن است کمی طولانی شود و این که افراد پیج شما را پیدا و آن را فالوو کنند ، مسلما نیازمند مدت زمان زیادی است . اما برخی از شرکت ها و سایت ها ، سرویس افزایش فالوور ارائه می کنند که با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید آنها را پیدا کنید و یک پنل را با توجه به نیاز خود سفارش دهید. مقاله 11 روش افزایش فالوور اینستاگرام را مطالعه نمایید .
2. استفاده از ربات ها و پنل های ارسال انبوه تبلیغات
روش جالب و موثر دیگر استفاده از ربات ها و پنل های ارسال انبوه تبلیغات است ، این روش تبلیغ در اینستاگرام ، موضوعاتی چون سن ، محدوده سنی ، محدوده جغرافیایی ، جنسیت و ... را در نظر می گیرد. حدود 30 متن را می توانید به صورت کامنت ، دایرکت و لایک برای صفحاتی که شما تعیین کرده اید به طور خودکار ارسال می شوند و کاربران هم با تپ کردن روی آن وارد پیج شما شده و در صورت تمایل آن را دنبال خواهند کرد.
3.تبلیغات لینک دار در استوری
همانطور که می دانید هر چند وقت امکان جدیدی به استوری اینستاگرام اضافه می شود ، امکان مشاهده آرشیو استوری ها ، امکان درج لینک در استوری و ... با این روش شما می توانید در استوری های خود لینکی درج کنید که مخاطبین با مشاهده استوری های شما وارد لینک داده شده بشوند و آن را در صورت تمایل فالو کنند.
4. تبلیغات در صفحه های مشهور
صفحات محبوب و مشهور که فالور زیادی دارند ، حتما از درج آگهی های تبلیغاتی شما استقبال می کنند ، برای همین منظور می توانید محبوب ترین پیج ها را پیدا کرده و یک آگهی خوب و با کیفیت تهیه کرده و از آنها بخواهید برای شما تبلیغ کنند ، این روش باعث افزایش اعتماد و کسب شهرت شما نیز خواهد شد.
5. ثبت لینک صفحه اینستاگرام در سایت های و رسانه های اجتماعی
سایت ها و رسانه های اجتماعی دیگر هم که مخاطبیت خاص خود را دارند با مشاهده لینک صفحه اینستاگرام شما از آن استقبال خواهند کرد ، مثلا در کانال ها یا گروه های تلگرام و ... برای انجام این کار نیز شرکت ها و مراکزی وجود دارد که می توانند این خدمات را به طور مثال در کانال های معروف تلگرامی و ... انجام دهند.
۳۲۲ omid eo
آخرين عناوين
- تشویقی سگ
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) چیست؟
- نقش اینستاگرام در مدیریت بدن زنان
- چطور میشه درصد اینگیجمنت رو بالا برد؟
- نرخ اینگیجمنت پیج اینستاگرام
- پاسخ به دایرکت اینستاگرام از دسکتاپ
- هشتگهای ممنوع اینستاگرام رو بشناسین
- شاپ اینستاگرام (تگ محصولات در اینستاگرام)
- تفاوت فالوور فیک با فالوور واقعی
- معرفی روش های تبلیغات در اینستاگرام
آرشيو
- شهریور ۱۴۰۰ (۱)
- خرداد ۱۳۹۹ (۱)
- ارديبهشت ۱۳۹۹ (۴)
- فروردين ۱۳۹۹ (۱)
- اسفند ۱۳۹۸ (۲۱)